رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تشریح عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی‌ ١١ استان کشور از اول تا چهارم آذرماه گفت: در این مدت به ٣٠7 تن امدادرسانی شده است.

امدادرسانی به 307 نفر در سیل و آبگرفتگی ١١ استان

سلامت نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تشریح عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی‌ ١١ استان کشور از اول تا چهارم آذرماه گفت: در این مدت به ٣٠7 تن امدادرسانی شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا از جمعیت هلال احمر، مرتضی سلیمی روز یکشنبه با اشاره به عملیات امدادگران در سیل و آبگرفتگی از اول آذرماه تا ساعت 6 صبح امروز گفت: در این مدت استانهای اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان و مازندران تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی بوده اند.
وی با بیان اینکه در این مدت در ٢٢ شهر، روستا و منطقه عشایرنشین امدادرسانی انجام شد، افزود: ٣٠7 نفر خدمات امدادی دریافت کردند، ١8 نفر اسکان اضطراری یافته و ١4 نفر به مناطق امن منتقل شده اند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به رهاسازی چهار خودرو از مسیر سیلاب گفت: در جریان سیل های اخیر، چهار نفر نیز در رودبار چیره، فومن و گیلان مفقود شده اند.
سلیمی با اشاره به فعالیت 5٠ تیم عملیاتی در قالب ١9٢ امدادگر گفت: تخلیه آب از ٣٢ واحد منزل مسکونی انجام شده و عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha