نماینده مردم در مجلس دهم بابیان اینکه ازدحام گسترده بیماران دربیمارستان‌های دولتی برای گرانی تعرفه بخش خصوصی درمان نیازمند بازنگری است،گفت:کاهش کیفیت خدمات درمانی در بیمارستانهای دولتی برای پذیرش بیش از ظرفیت در بیمارستان‌های دولتی است.

بارسنگین درمان بیماران در مراکز دولتی با تعرفه سنگین بخش خصوصی

سلامت نیوز:نماینده مردم در مجلس دهم بابیان اینکه ازدحام گسترده بیماران دربیمارستان‌های دولتی برای گرانی تعرفه بخش خصوصی درمان نیازمند بازنگری است،گفت:کاهش کیفیت خدمات درمانی در بیمارستانهای دولتی برای پذیرش بیش از ظرفیت در بیمارستان‌های دولتی است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی کوچی  درباره وضعیت خدمات رسانی در بیمارستان‌های دولتی به بیماران،گفت:  حجم مراجعه بیماران به بیمارستانهای دولتی سنخیتی با امکانات درمانی در بخش دولتی ندارد و این در حالی  است که  در تعرفه بخش خصوصی درمان می‌بایست همسو با وضعیت اقتصادی مردم،متعادل تعیین شود .

بارپذیرش بیماران به دوش  بیمارستان‌های دولتی سنگینی می‌کند

 نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بارپذیرش بیماران به دوش بیمارستانهای دولتی سنگینی می‌کند زیرا خدمات رسانی درمانی در بخش خصوصی بسیار گران  است و مردم بویژه طبقه ضعیف اقتصادی جامعه نمی توانند بخش خصوصی را  برای درمان  برگزینند.

گرانی  داروهای آزاد بیماران را دچار دردسر کرده است

وی ادامه داد:  گرانی  داروهای آزاد نیز بیماران را دچار دردسرکرده است و از  همین رو بسیاری از بیماران توان خرید دارو های آزاد  را در بازار دارویی کشور را ندارند واین امرموجبات عود مجدد بیماری را فراهم می‌کند زیرا زمانی که فرد نتواند دارو مورد نیاز را  جهت پروسه درمان دریافت کند، بدیهی است که احتمال دارد بیماری اش مجدد بر اثر عدم مصرف دارو عود کند.
بسیاری از بیماران توان خرید دارو های آزاد  را در بازار دارویی کشوررا ندارند واین امر  موجبات عود مجدد بیماری را فراهم می‌کند

رییس  کمیسیون عمران مجلس بابیان اینکه ازدحام گسترده بیماران دربیمارستان‌های دولتی برای گرانی تعرفه بخش خصوصی درمان نیازمند بازنگری است یادآورشد:کاهش کیفیت خدمات درمانی در بیمارستانهای دولتی برای پذیرش بیش از ظرفیت در بیمارستان‌های دولتی است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha