جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 259678

جلوگیری از سرطان روده، جلوگیری از سکته قلبی و تقویت دریچه‌های قلب، کاهش وزن، شادابی پوست و برطرف کردن چروک و جوش‌ صورت، رفع کم‌خونی از مزایای مصرف بادمجان است.

دشمن کم‌خونی را بشناسیم

سلامت نیوز: جلوگیری از سرطان روده، جلوگیری از سکته قلبی و تقویت دریچه‌های قلب، کاهش وزن، شادابی پوست و برطرف کردن چروک و جوش‌ صورت، رفع کم‌خونی از مزایای مصرف بادمجان است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، بادمجان یکی از میوه‌هایی است که برخی از مردم علاقمند به استفاده از آن و برخی دیگر نیز از مصرف آن فراری هستند اما بادمجان به دلیل داشتن ویتامین‌ها و مواد مغذی بسیاری درون خود از ابتلای افراد به سرطان‌های مختلف جلوگیری می‌کند لذا مصرف این ماده به همه افراد توصیه می‌شود.

بر اساس این گزارش، جلوگیری از سرطان روده، جلوگیری از سکته قلبی و تقویت دریچه‌های قلب، کاهش وزن، شادابی پوست و برطرف کردن چروک و جوش‌های صورت، رفع کم خونی، از بین بردن ورم‌های بدن، جلوگیری از گرفتگی رگ‌ها، درمان اسهال، درمان بیماری آسم، برطرف کردن زگیل و درمان بیماری صرع از فواید مصرف بادمجان برای بدن است.

بر همین اساس، بادمجان علاوه بر فوایدی که دارد مضراتی نیز برای برخی افراد دارد؛ به طور مثال مصرف بیش از حد بادمجان موجب یبوست می‌شود و یا افرادی که درد چشم دارند نباید از بادمجان استفاده کنند چرا که موجب تشدید دردهای آنها خواهد شد.

همچنین اکثر متخصصان طب سنتی بر این باورند که مصرف بادمجان تأثیر به سزایی در کاهش وزن افراد خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha