سازمان برنامه و بودجه در واکنش به درخواست چندباره سازمان انتقال خون برای اختصاصی شدن درآمدهایش تاکید کرد که تغییر درآمد عمومی سازمان انتقال خون به اختصاصی، نیازمند تصریح در قوانین بالادستی و تصویب مجلس شورای اسلامی است.

پاسخ سازمان برنامه و بودجه به درخواست بودجه‌ای "سازمان انتقال خون"

سلامت نیوز: سازمان برنامه و بودجه در واکنش به درخواست چندباره سازمان انتقال خون برای اختصاصی شدن درآمدهایش تاکید کرد که تغییر درآمد عمومی سازمان انتقال خون به اختصاصی، نیازمند تصریح در قوانین بالادستی و تصویب مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به درخواست‌های سازمان انتقال خون مبنی بر اختصاصی شدن درآمدهای این سازمان، طی نامه‌ای به خبرگزاری ایسنا، نکاتی را متذکر شد.

در متن این نامه آمده است: 

«طبق ماده ۱۵ قانون وصول برخی از درآمدهای دولت به سازمان انتقال خون ایران اجازه داده می‌شود، درآمدهای حاصل از فروش فرآورده‌های خون و خدمات آزمایشگاهی را به حساب درآمد عمومی کشور واریز نماید.

تغییر درآمد عمومی سازمان انتقال خون به اختصاصی در قالب لایحه بودجه، بر اساس فرآیند تصمیم‌گیری در ستاد بودجه، نیازمند تصریح در قوانین بالادستی و تصویب مجلس شورای اسلامی است.»


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha