رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به تغییر مسیر انتقال مواد مخدر از خشکی به دریا توسط قاچاقچیان گفت: فقط در هفته آخر آبان ماه بیش از ۹ تن مواد کشف شد.

بیش از 9 تُن مواد مخدر در یک هفته کشف شد

سلامت نیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به تغییر مسیر انتقال مواد مخدر از خشکی به دریا توسط قاچاقچیان گفت: فقط در هفته آخر آبان ماه بیش از ۹ تن مواد کشف شد.

به گزارش سلامت نیوز، سردار محمدمسعود زاهدیان در گفتگو با آنا با بیان این‌که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تمام تلاش خود را برای ردیابی مسیر قاچاقچیان انجام می‌دهند اظهار کرد: در حال حاضر قاچاقچیان مواد مخدر مسیر انتقال مواد را از خشکی به دریا تغییر داده‌اند و این اقدام نیز به‌دلیل اشراف کامل مأموران ما بر مرزهای زمینی کشور است؛ پلیس مبارزه با مواد مخدر متناسب با ترفندهای جدید قاچاقچیان با آن‌ها مقابله می‌کند چرا که ورود مواد مخدر به کشور و انتقال آن به کلان‌شهرها از خطوط قرمز پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجاست که در این راه نیز مأموران بسیاری جانباز و شهید شده‌اند.

وی ادامه داد: در بحث مبارزه با خرده‌فروشان نیز اقدامات خوبی در سال جاری صورت گرفته و برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر در اطراف مدارس نیز به صورت ویژه در حال انجام است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در بخش دیگری از سخنانش از کشف بیش از ۹ تُن انواع مواد مخدر در هفته پایانی آبان ماه سال جاری در کشور خبر داد و گفت: پلیس با افراد و گروه‌هایی که به هر نحوی به‌ دنبال تهدید سلامت افراد هستند برخورد خواهد کرد و قاچاقچیان بدانند که پلیس در برخورد با آن‌ها هیچ اغماضی ندارد؛ همچنین بیشترین ماده کشف شده در این مدت تریاک بوده است.

زاهدیان در پایان گفت: کشور ما به‌دلیل همسایه بودن با افغانستان بیشتر از سایر کشورها در معرض مواد مخدر و آسیب‌های ناشی از آن قرار دارد لذا همه نهادهای ذیربط نیز باید همکاری خود با پلیس مبارزه با مواد مخدر را بیشتر از گذشته کنند تا به امید خدا روزی را ببینیم که این معضل به‌طور کامل از کشور برطرف شده باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha