معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه کنترل بیماری‌های غیر واگیر از اهداف اصلی و راهبردی حوزه بهداشت است،‌ گفت: هره برداری کامل از سامانه یکپارچه بهداشت در راستای ارتقای شاخص های بهداشتی ضرورت دارد.

کنترل بیماری‌های غیر واگیر از اهداف اصلی و راهبردی حوزه بهداشت

سلامت نیوز: معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه کنترل بیماری‌های غیر واگیر از اهداف اصلی و راهبردی حوزه بهداشت است،‌ گفت: هره برداری کامل از سامانه یکپارچه بهداشت در راستای ارتقای شاخص های بهداشتی ضرورت دارد.

به گزارس سلامت نیوز به نقل از فارس، علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت در ارتباط با موضوع بیماری‌های غیرواگیر اظهارداشت: بهره برداری کامل از سامانه یکپارچه بهداشت در راستای ارتقای شاخص های بهداشتی امری ضروری است و این موضوع مور توجه قرار دارد.

معاون وزیر بهداشت توجه ویژه به بیماری های دیابت و فشار خون را برای جلوگیری از گسترش بیماری های غیر واگیر موثر دانست و افزود: کنترل بیماری های غیر واگیر در آینده از اهداف اصلی و راهبردی حوزه بهداشت است. 

 رئیسی با اشاره به جایگاه استان گیلان در حوزه گردشگری گفت: توجه ویژه به تمام مولفه های بهداشتی به ویژه بهداشت محیط در استان گیلان نقشی کلیدی دارد و حضور و تردد سالیانه میلیون ها گردشگر در سطح استان گیلان بر اهمیت این موضوع می افزاید.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha