رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مه‌گرفتگی در برخی از محورهای ۷ استان کشور خبر داد.

مه‌گرفتگی در جاده‌های ۷ استان کشور

سلامت نیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مه‌گرفتگی در برخی از محورهای ۷ استان کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،نادر رحمانی  در خصوص وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج- قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه تهران- کرج محدوده گرمدره نیمه‌سنگین است و در دیگر محورهای کشور مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد و تردد به‌صورت روان در جریان است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون مه‌گرفتگی در برخی از محورهای استان خراسان رضوی، خراسان شمالی محدوده بجنورد، بوشهر، اهواز، تبریز، کرمانشاه و گرگان وجود دارد لذا در محورهای یاد شده کاهش دید گزارش شده است؛ بنابراین رانندگان فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کنند تا مشکل خاصی رخ ندهد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره محورهای مسدود نیز گفت: محور پونل- خلخال در استان گیلان به‌دلیل ریزش کوه، شمشک- دیزین در استان تهران به‌دلیل ناایمن بودن، تویسرکان- گنجنامه در استان همدان به‌دلیل کولاک و سرمای شدید، امیدیه- دیلم در استان خوزستان به‌دلیل آب‌گرفتگی و ایلام- مهران در استان ایلام به‌دلیل آب‌گرفتگی مسدود است.

رحمانی با بیان این‌که هموطنانی که قصد سفر به محورهای کوهستانی را دارند حتماً وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند خاطرنشان کرد: مردم قبل از شروع سفر خود برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha