استاندار تهران گفت: کشور ما همواره در معرض بلایای طبیعی است به طوری که ایران جز ۴ کشور برتر رخ دادن بلایای طبیعی در آسیا است.

ایران جز ۴ کشور اول بروز بلایای طبیعی در آسیاست

سلامت نیوز: استاندار تهران گفت: کشور ما همواره در معرض بلایای طبیعی است به طوری که ایران جز ۴ کشور برتر رخ دادن بلایای طبیعی در آسیا است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  آنا، انوشیروان محسنی بندپی صبح امروز در رزمایش طرح زمستانی پلیس راهور تهران بزرگ که در بوستان ولایت برگزار شد اظهار کرد: از نیروی انتظامی و شهرداری تهران تشکر می‌کنیم که در فصل زمستان همواره در آماده‌باش کامل هستند؛ کشور ما همواره در معرض بلایای طبیعی است به‌طوری‌که ایران اسلامی جز ۴ کشور برتر رخ دادن بلایای طبیعی در آسیا است.

استاندار تهران ادامه داد: با بسیج همه امکانات به استقبال فصل سرما می‌رویم؛ امروز شهرداری تهران اعلام می‌کند که قادر است تا ۶ هزار لیتر آب را در دقیقه از حفره‌ها خارج کند و از طرفی نیروی انتظامی نیز تمام تلاش خود را دارد تا حوادث ما را کاهش دهد و از طرفی همه نهادهای درمانی نیز اعلام کرده‌اند تا در اسرع وقت مصدومان را به نزدیک‌ترین مراکز درمانی انتقال دهند لذا همدلی و همکاری نهادها برای خدمات‌دهی به مردم وجود دارد و امیدواریم نتیجه این همدلی هم کاهش مشکلات مردم در فصل زمستان باشد.

وی گفت: امروز به دنبال این هستیم تا با اقدامات خود تلفات جاده‌ای را نیز کاهش دهیم و اقدامات ما در تهران باید به‌گونه‌ای باشد تا الگویی برای دیگر استان‌ها باشد؛ امیدواریم امسال نیز با آمادگی بالای نیروهای امدادی و خدمت رسان، در بحث آب‌گرفتگی، یخ‌زدگی و دیگر مشکلاتی که در فصل زمستان برای مردم رخ می‌دهد مشکل خاصی نداشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha