دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 261509

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: نه تنها اعتبار بودجه بیماران خاص کاهش نیافته بلکه نسبت به قانون بودجه امسال 70 درصد رشد داشته است.

اعتبار بیماران خاص 70 درصد افزایش یافت

سلامت نیوز: سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: نه تنها اعتبار بودجه بیماران خاص کاهش نیافته بلکه نسبت به قانون بودجه امسال 70 درصد رشد داشته است.



به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، با توجه به اهمیت موضوع درمان بیماران خاص، ردیفی تحت عنوان درمان بیماران خاص و صعب العلاج، به صورت ویژه ذیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درنظر گرفته شده است.


به گزارش سازمان برنامه و بودجه اعتبار تعیین شده در بودجه امسال 216 میلیارد تومان است که این میزان در لایحه بودجه سال آینده 366 میلیارد تومان پیش بینی شده ا ست.


براساس این گزارش، 150 میلیارد تومان از این مبلغ از محل ردیف های اعتباری، 216 میلیارد تومان از محل اعتبارات هدفمندی یارانه ها است.


«سعید نمکی» معاون اجتماعی سازمان برنامه و بودجه دوم دی ماه و پیش از تقدیم لایحه بودجه به مجلس، به ایرنا گفت: بودجه حوزه سلامت برای سال 1398 حدود 36 هزار و 500 میلیارد تومان است و بودجه سال 97 حوزه سلامت حدود 31 هزار و 200 میلیارد تومان بود.


لایحه بودجه سال آینده چهارم دی ماه توسط رییس جمهوری با سقف 17 میلیون و 32 هزار و 332 میلیارد و 270 میلیون ریال تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha