«محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، در حاشیه جلسه هیات دولت درباره استعفای وزیر بهداشت گفت: سعی می شود تا جایی که امکان دارد صحبت شده تا مشکل حل شود. شرایط امروز ما با سالهای گذشته متفاوت است و سازمان برنامه و بودجه برای تهیه بودجه با سختی مواجه بود.

رئیس جمهور تلاش می‌کند وزیر بهداشت را حفظ کند

سلامت نیوز:رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور گفت: رئیس جمهور تلاش می‌کند وزیر بهداشت را حفظ کند زیرا ایشان سرمایه دولت هستند.

به گزارش برنا  «محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، در حاشیه جلسه هیات دولت درباره استعفای وزیر بهداشت گفت: سعی می شود تا جایی که امکان دارد صحبت شده تا مشکل حل شود. شرایط امروز ما با سالهای گذشته متفاوت است و سازمان برنامه و بودجه برای تهیه بودجه با سختی مواجه بود.

وی افزوذ: ما آقای قاضی زاده هاشمی را سرمایه دولت دانسته و اقدامات ایشان را قدر می دانیم، انشاالله همراه دولت باشند. اگر آقای هاشمی از دولت جدا شوند همواره سرمایه ما خواهند بود و از وجود ایشان استفاده خواهیم کرد. رئیس جمهور تلاش می کند تا آقای قاضی زاده هاشمی را حفظ کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پیشنهاد سردبیر

  • نوشیدن قهوه برای این افراد ضرر دارد!

    نوشیدن قهوه برای این افراد ضرر دارد!

    قهوه فواید و خطراتی برای سلامتی دارد. وقتی صحبت از آرتروز می شود، همین امر صادق است. خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قهوه ممکن است برای برخی از انواع آرتریت مانند نقرس مفید باشد. از سوی دیگر، برخی تحقیقات نشان می دهد که قهوه می تواند خطر ابتلا به انواع خاصی از آرتریت مانند آرتریت روماتوئید و آرتروز را افزایش دهد.

  • علت خارش موی ناحیه تناسلی چیست؟

    علت خارش موی ناحیه تناسلی چیست؟

    خارش موهای ناحیه تناسلی شایع است و اغلب به راحتی قابل درمان است. علل شایع آن نیز عبارتند از بثورات پوستی، درماتیت تماسی، خارش جوک، شپش ناحیه تناسلی، گال، عفونت قارچی، پسوریازیس، اگزما و فولیکولیت. اگر خارش شدید، دردناک و یا مداوم است، به پزشک مراجعه کنید.

  • نشانه های یک رابطه اشتباه چیست؟

    نشانه های یک رابطه اشتباه چیست؟

    بسیار مشاهده می شود که افراد برای رهایی از یک رابطه ناسالم عاطفی به مشاور مراجعه می کنند. جالب اینجاست که بسیاری از آنها خیلی زودتر از زمانی که نزد مشاور می آیند، فهمیده بودند که طرف مقابلشان رفتارهایی نامناسب دارد و یا اینکه دچار اختلاف نظرات زیادی هستند، اما باز به آن رابطه ادامه داده اند تا جایی که دیگر نتوانستند اخلاقیات فرد مقابل را تحمل کنند و با کوله باری از خشم و عصبانیت و در کمال درماندگی، پیش مشاور آمده اند.

  • آنچه باید درباره آسم بدانیم/ از باورهای غلط تا راه‌های درمان

    آنچه باید درباره آسم بدانیم/ از باورهای غلط تا راه‌های درمان

    فوق تخصص آسم و آلرژی و عضو هیئت‌ علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، درباره علل بروز آسم و آلرژی و راه‌های پیشگیری و درمان این بیماری، توضیحات مشروحی ارائه کرد.

  • راه شیرین درمان سنگ کلیه

    راه شیرین درمان سنگ کلیه

     هندوانه میوه‌ای آبدار و شیرین است که خاصیت سنگ شکن برای سنگ کلیه دارد و هندوانه پخته شده می تواند به دفع سنگ کلیه کمک کند. در این مطلب فواید هندوانه برای دفع سنگ کلیه و طرز تهیه هندوانه پخته برای درمان سنگ کلیه بیان شده است.

  • مهمترین خواص دارویی «تمر هندی» چیست؟

    مهمترین خواص دارویی «تمر هندی» چیست؟

    تمر هندی سرشار از آنتی اکسیدان بوده و به بدن کمک می‌کند تا از استرس اکسیداتیو که می‌تواند منجر به مشکلات مختلف سلامتی شود، جلوگیری کند.

  • معجزه مصرف روزی نیم قاشق روغن زیتون

    معجزه مصرف روزی نیم قاشق روغن زیتون

    محققان گزارش داده‌اند نتیجه مطالعات آن‌ها نشانگر آن است که مصرف حدود نیم قاشق غذاخوری روغن زیتون در روز ممکن است خطر مرگ ناشی از زوال عقل را کاهش دهد.

  • این بیماری از سرطان و کرونا کشنده تر است

    این بیماری از سرطان و کرونا کشنده تر است

    مطابق آمار مرکز سلامت آمریکا پس از قلب، سکته‌های مغزی بیشترین عامل مرگ و میر در جهان محسوب می‌شود.

پربحث ترین اخبار