«محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، در حاشیه جلسه هیات دولت درباره استعفای وزیر بهداشت گفت: سعی می شود تا جایی که امکان دارد صحبت شده تا مشکل حل شود. شرایط امروز ما با سالهای گذشته متفاوت است و سازمان برنامه و بودجه برای تهیه بودجه با سختی مواجه بود.

رئیس جمهور تلاش می‌کند وزیر بهداشت را حفظ کند

سلامت نیوز:رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور گفت: رئیس جمهور تلاش می‌کند وزیر بهداشت را حفظ کند زیرا ایشان سرمایه دولت هستند.

به گزارش برنا  «محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، در حاشیه جلسه هیات دولت درباره استعفای وزیر بهداشت گفت: سعی می شود تا جایی که امکان دارد صحبت شده تا مشکل حل شود. شرایط امروز ما با سالهای گذشته متفاوت است و سازمان برنامه و بودجه برای تهیه بودجه با سختی مواجه بود.

وی افزوذ: ما آقای قاضی زاده هاشمی را سرمایه دولت دانسته و اقدامات ایشان را قدر می دانیم، انشاالله همراه دولت باشند. اگر آقای هاشمی از دولت جدا شوند همواره سرمایه ما خواهند بود و از وجود ایشان استفاده خواهیم کرد. رئیس جمهور تلاش می کند تا آقای قاضی زاده هاشمی را حفظ کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدیدترین اخبار سلامت در سال 1402

پیشنهاد سردبیر

  • آکنه نوزادی: روش تشخیص و روش های درمانی آن

    آکنه نوزادی: روش تشخیص و روش های درمانی آن

    آکنه نوزادی شایع است و حتی می تواند نوزادان بزرگتر از شش هفته را نیز درگیر کند. علت آن ناشناخته است، اما تصور می شود که مربوط به سطوح بالای هورمونی است که پس از تولد یا عفونت توسط نوع خاصی از مخمرها وجود دارد. بهترین درمان برای آکنه نوزاد اغلب رها کردن آن است. اگر بدتر شد، اگر در یک نوزاد بزرگتر ظاهر شد، یا اگر بعد از یک بیماری یا شروع یک داروی جدید اتفاق افتاد، با پزشک اطفال مشورت کنید.

  • ۵ دستورالعمل خوشمزه برای کاهش وزن با دانه چیا

    ۵ دستورالعمل خوشمزه برای کاهش وزن با دانه چیا

    فیبر و پروتئین دانه چیا می تواند به کاهش اشتها کمک کند و باعث شود وزن بیشتری کم کنید. فیبر محلول آن نیز مقدار زیادی آب را جذب می کند و در معده منبسط می شود که ممکن است سیری را افزایش دهد و جذب غذا را کند کند.

  • چطور بدانم غلظت خون دارم؟

    چطور بدانم غلظت خون دارم؟

    ظاهرش نشان نمی‌دهد؛ این‌که بیماری ساده‌ای مانند غلظت خون، می‌تواند حرکت خون در رگ‌ها را کند کرده، کم آبی شدید ایجاد کند، باعث لخته خون شده و در نهایت گاهی به سکته قلبی و مغزی یا حتی بیماری‌های مزمن مانند تنگی نفس منجر شود.

  • چه کسانی کاندید جراحی برداشتن «لوزه» هستند؟

    چه کسانی کاندید جراحی برداشتن «لوزه» هستند؟

    استاد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با تاکید بر اینکه نباید به بهانه کوچک‌شدن یا از بین رفتن خود به‌ خودی لوزه بزرگ، نسبت به جراحی و برداشتن آن بی‌تفاوت باشیم، گفت: لوزه‌های بزرگ با بالارفتن سن، کوچک می‌شوند ولی عارضه‌های جبران‌ناپذیری برای فرد به دنبال خواهند داشت.

  • ضرورت شناسایی و مداخلات زودهنگام در رفع اختلالات گفتار و زبان

    ضرورت شناسایی و مداخلات زودهنگام در رفع اختلالات گفتار و زبان

    نایب رییس انجمن علمی گفتاردرمانی ایران، مداخلات زودهنگام را در رفع اختلالات گفتار و زبان بسیار مهم دانست و گفت: به محض بروز مشکلات گفتار، زبان و بلع در هر سنی، مراجعه سریع به مراکز درمانی و توانبخشی می‌تواند در درمان موثر باشد.

  • استفاده بی‌خطر از کرم‌های ضد آفتاب برای مادران باردار و کودکان

    استفاده بی‌خطر از کرم‌های ضد آفتاب برای مادران باردار و کودکان

    کارشناس اداره کل آرایشی، بهداشتی سازمان غذا و دارو درباره مصرف ضد آفتاب توسط مادران باردار و کودکان مطالبی بیان کرد.

پربحث ترین اخبار