سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: آموزش‌های مربوط به شب چهارشنبه سوری در مدارس و مساجد کشور توسط سازمان اورژانس ارائه می‌شود و این آموزش‌ها سال گذشته منجر به کاهش 50 درصد از بستری‌ها و 30 درصد از مصدومان این شب شد.

اورژانس برای چهارشنبه سوری به دانش آموزان آموزش می‌دهد

سلامت نیوزسرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: آموزش‌های مربوط به شب چهارشنبه سوری در مدارس و مساجد کشور توسط سازمان اورژانس ارائه می‌شود و این آموزش‌ها سال گذشته منجر به کاهش 50 درصد از بستری‌ها و 30 درصد از مصدومان این شب شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،پیرحسین کولیوند درباره کمیته چهارشنبه سوری سازمان اورژانس افزود: آموزش‌های سازمان اورژانس کشور در زمینه چهارشنبه سوری در مساجد و مدارس انجام می‌شود و حتی تا جایی که از نظر روحی آسیب رسان نباشد، از افرادی که طی سال‌های گذشته دچار مصدومیت شدند نیز دعوت می‌شود تا تجربه خود را با آنها در میان بگذارند.


سرپرست سازمان اورژانس کشور ادامه داد: اگر این آموزش‌ها به درستی انجام و فرهنگ سازی جدی شود، می‌توان امسال نیز از تعداد آسیب‌های این شب کم کرد.
کولیوند بیان کرد: همه واحدهای آموزش سازمان اورژانس در سراسر کشور در این طرح شرکت کرده اند؛ این کار از مهر ماه با بازگشایی مدارس آغاز شده و کارشناسان اورژانس به تمام مدارس سراسر کشور برای آموزش دانش آموزان مراجعه می‌کنند.


سرپرست اورژانس کشور خاطر نشان کرد: در این آموزش‌ها، آشنایی با آسیب‌های شب چهارشنبه سوری و فوریت‌های پزشکی نیز ارائه می‌شود که با استقبال مناسبی از طرف دانش آموزان مواجه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha