سرپرست سازمان نظام پزشکی، در واکنش به موضوع تاسیس مطب در مکان های تجاری، گفت: این تصمیم، منجر به افزایش هزینه ها و بالا رفتن تعرفه ها می شود.

تبعات مطب داری در اماکن تجاری/تعرفه ها افزایش می یابد

سلامت نیوز:سرپرست سازمان نظام پزشکی، در واکنش به موضوع تاسیس مطب در مکان های تجاری، گفت: این تصمیم، منجر به افزایش هزینه ها و بالا رفتن تعرفه ها می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،محمدرضا ظفرقندی،  اظهارداشت: شورای عالی استان ها، لایحه ای را با موضوع تاسیس مطب در مکان های تجاری به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده که در حال حاضر این لایحه وصول شده است.

رئیس شورای عالی نظام پزشکی، با تاکید بر اینکه ما مخالف چنین لایحه ای هستیم، تصریح کرد: موضوع کاربری مطب ها در مکان های مسکونی و تجاری، در این لایحه مطرح شده است که ما مخالف آن هستیم.

ظفرقندی ادامه داد: این اقدام باعث افزایش هزینه های مطب داری و در نتیجه منجر به بالا رفتن نرخ تعرفه ها خواهد شد.

وی گفت: قطعا هزینه های سرباری مطب ها در مکان های تجاری افزایش پیدا خواهد کرد و از همین رو، سازمان نظام پزشکی مخالف آن است.

سرپرست سازمان نظام پزشکی با اشاره به دو راهکار برای حل این موضوع، افزود: یا شورای عالی استان ها می بایست این لایحه را پس بگیرد که بعید می دانم چنین اتفاقی بیافتد. اما، می توان در مجلس جلوی این کار را گرفت.

ظفرقندی با عنوان این مطلب که امروزه کمتر از 3 درصد مطب ها در مناطق مسکونی است، گفت: این استدلال قوی نیست که بخواهیم چنین لایحه ای بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha