عضو کمیسیون کشاورزی،اّب ومنابع طبیعی مجلس با بیان اینکه چرا کشورهای تولید کننده تراریخته جز مصرف کننده ها در چرخه مصرف نیستند یادآورشد: نیازی به واردات برنج تراریخته به کشور نیست زیرا با نگاه مدیریتی به تولید، استان های گیلان ومازندران ما را در تولید برنج به خودکفایی می رسانند.

چرا کشورهای تولیدکننده تراریخته جزء مصرف کننده‌ها نیستند؟/نیازی به واردات برنج تراریخته به کشور نیست

سلامت نیوز:نماینده  مردم در مجلس دهم با بیان  اینکه چرا کشورهای تولید کننده تراریخته جز مصرف کننده ها نیستند،گفت: نیازی به واردات برنج تراریخته به کشور نداریم زیرا با نگاه مدیریتی به تولید، استان های گیلان ومازندران ما را در تولید برنج به خودکفایی می رسانند.

 محمدصادق حسنی جوریابی درگفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت تولید محصولات تراریخته  در کشور، گفت: سوال اساسی بنده از طرفدران تولید محصولات تراریخته این است که چرا کشورهای تولیدکننده محصولات تراریخته  جزء مصرف کننده ها نیستند بنابراین این مسئله در مصرف محصولات تراریخته برای حفظ و پاسداری از سلامت تغدیه جای سوال دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به شرایط تولید محصولات کشاورزی در کشور  وپاسداری از سلامت  مردم به هیچ وجه  واردات و تولید محصولات تراریخته در کشور  نباید عملیاتی شود ونکته اساسی دیگر این است که ما در  تولید محصولات کشاورزی در شرایطی بسیار مناسبی هستیم بنابراین نباید به سادگی تن به واردات محصولات  کشاورزی  از جمله تراریخته بدهیم.

واردات برنج وگندم به هیچ وجه با ساختارهای اقتصاد کشاورزی همسو نیست

 حسنی جوریابی  افزود: واردات برنج وگندم به هیچ وجه با ساختارهای اقتصاد کشاورزی همسو نیست، چه برسد به اینکه بخواهیم محصولات تراریخته  را وارد عرصه تولید بکنیم که می تواند سلامت جامعه  را  به زیر سوال ببرند زیرا  واردات به هیچ وجه ممکن با توجه به  قابلیت های  تولید برنج در استان گیلان ومازندران به صلاح نیست.

 وی بابیان اینکه با کوچکترین  نگاه مدیریتی به خودکفایی در تولید برنج می رسیم  تصریح کرد: تولیدات داخلی کفاف  سرانه  مصرف برنج در کشور را می دهد بنابراین به جای  بحث بر روی ورود برنج های تراریخته باید از تولید کننده  داخلی  حمایت کرد تا  علاوه  بر بهبود فضای کسب و کار، بتوان سرانه سلامت  جامعه  را افزایش داد.

نیازی به واردات برنج تراریخته به کشور نیست

عضو کمیسیون کشاورزی،اّب ومنابع طبیعی مجلس با بیان اینکه چرا کشورهای تولید کننده تراریخته  جز مصرف  کننده ها  در  چرخه  مصرف  نیستندیادآورشد: نیازی به واردات برنج تراریخته به کشور نیست زیرا  با نگاه مدیریتی به  تولید، استان های گیلان ومازند ران ما را در تولید برنج به خودکفایی می رسانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha