بسته حمایتی ۲۰۰ هزار تومانی بیمه شدگان تأمین اجتماعی که کمتر از ۳ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند از فردا به حسابشان واریز می‌شود.

زمان واریز بسته حمایتی بیمه شدگان تأمین اجتماعی

سلامت نیوز:  بسته حمایتی ۲۰۰ هزار تومانی بیمه شدگان تأمین اجتماعی که کمتر از ۳ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند از فردا به حسابشان واریز می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، ،سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار نفر بیمه شده اصلی و ۳ میلیون ۱۶۵ هزار نفر مستمری‌بگیر، بازنشسته و از کارافتادش دارد.

تعداد بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی با احتساب خانواده‌هایشان به ۴۲ میلیون نفر می‌رسد که از خدمات بیمه‌ای و درمانی این سازمان استفاده می‌کنند.

براساس مصوبه دولت مقرر شد به بازنشستگان و بیمه‌شدگان این سازمان که کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد دارند بسته حمایتی به ارزش ۲۰۰ هزار تومان پرداخت شود و تاپایان سال این افراد ۶۰۰ هزار تومان بسته حمایتی دریافت می‌کنند.

از ۳ میلیون و ۱۶۵ هزار نفر مستمری‌بگیر، بارنشسته، بازمانده و ازکار افتاده تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی ۲ میلیون ۶۰۰ هزار نفر مشمول بسته های حمایتی می‌شوند که ماه گذشته بسته‌های حمایتی را دریافت کردند.

۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر بیمه شده کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد دارند

از سوی دیگر بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار نفر هستند که حدود ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از آنها کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد دارند.

در ضمن به هر خانواده یک بسته حمایتی ارائه داده می‌شود بعنوان مثال اگر در خانواده ۳ نفر مشغول به کار باشند و هر کدام کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد داشته باشند به یک نفر از آنها این بسته داده می‌شود و این بسته حمایتی تنها به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

رحیم اردلان، معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس اظهار داشت: ازفردا نخستین بسته حمایتی دولت به بیمه شدگان تأمین اجتماعی به ارزش ۲۰۰ هزار تومان با هماهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و همینطور سازمان تأمین اجتماعی به حسابشان واریز می‌شود.

بیمه شدگان می‌توانند با این مبلغ از فروشگاه‌های ذنجیره‌ای کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha