نماینده مردم در مجلس دهم با بیان ایکه عود بیماری سرطان با رها کردن رادیوتراپی برای هزینه های سنگین متوقف شود،گفت:کمیسیون تلفیق جای خالی حمایت‌های مالی از بیماران خاص و سرطانی را با بودجه ریزی را پرکند.

بیماران سرطانی نیازمند حمایتهای مالی هستند

سلامت نیوز:نماینده مردم در مجلس دهم با بیان ایکه عود بیماری سرطان با  رها کردن رادیوتراپی برای هزینه های سنگین متوقف شود،گفت:کمیسیون تلفیق جای خالی حمایت‌های مالی از بیماران خاص و سرطانی را با بودجه ریزی را پرکند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،اصغر سلیمی درباره وضعیت هزینه های سنگین درمان برای بیماران سرطانی  ،گفت: هزینه های بیماران سرطانی سنخیتی با درامد اقتصادی شان ندارد بنابراین باید فکر اساسی برای نرخ های سنگین هزینه های درمان سرطان در کشور کرد.

بیماران سرطانی نیازمند حمایتهای مالی هستند

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با  بیان اینکه بیماران سرطانی نیازمند حمایتهای مالی هستنداما متاسفانه بیماران سرطانی بدون حمایت کافی در کشور روزگار می گذارند تصریح کرد:بیماری سرطان می تواند هر فردی را مبتلا کند بنابراین نباید با بی تفاوتی به هزینه سرسام اور بیماران سرطانی بر معضلات بیماران سرطانی درکشور افزوده شود.

سلیمی افزود: پروسه درمانی بیماران سرطانی بسیار حساس است بدین معنا که باید درمان بیماران سرطانی به طور سلسه مراتبی انجام شود  اما متاسفانه شاهد هستیم که بیماران سرطانی برای هزینه های سرسام آور سرطان درمان را نیمه کار رها می کنند که این امر سلامت و جان بیماران را به خطر می اندازد.

جراحی ،شیمی درمانی  و رادیو تراپی وهورمون درمانی 4ضلع اساسی درمان  بیماری سرطان


وی ادامه داد:  جراحی ،شیمی درمانی ،رادیو تراپی و هورمون در مانی 4 درمان اساسی در حوزه در مان سرطان تلقی می شود که تعلل در هرکدام از پروسه های درمانی موجبات عود بیماری را فراهم می کند.

عود بیماری سرطان با  رها کردن رادیوتراپی  برای هزینه های سنگین  متوقف شود

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه عود بیماری سرطان با  رها کردن رادیوتراپی  برای هزینه های سنگین  متوقف شود یادآورشد:کمیسیون تلفیق جای خالی حمایت های مالی از بیماران خاص و سرطانی را با بودجه ریزی را پرکند./

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha