سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: آمار ارجاعات نزاع به سازمان پزشکی قانونی در ۹ ماهه اول سال ۱۳۹۷، به ۴۵۸ هزار و ۴۴۰ مورد رسید که نسبت به آمار مدت مشابه در سال گذشته، هفت درصد رشد داشته است.

نیم میلیون نزاع خیابانی در ۹ماه/تابستان دعوایی‌تریم

سلامت نیوز: سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: آمار ارجاعات نزاع به سازمان پزشکی قانونی در ۹ ماهه اول سال ۱۳۹۷، به ۴۵۸ هزار و ۴۴۰ مورد رسید که نسبت به آمار مدت مشابه در سال گذشته، هفت درصد رشد داشته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سازمان پزشکی قانونی، آمار معاینات ارجاعی نزاع در ۹ ماهه سال گذشته، ۴۲۸ هزار و ۳۷۰ مورد بود. همچنین از مجموع ۴۵۸ هزار و ۴۴۰ مورد معاینه نزاع در ۹ ماهه امسال، ۳۱۲ هزار و ۴۹ مورد به معاینات مردان و ۱۴۶ هزار و ۳۹۱ مورد به معاینات زنان اختصاص داشته است.

 تهران در صدر مراجعات نزاع
استان تهران با ۷۶ هزار و ۳۴۵، خراسان رضوی با ۳۸ هزار و ۳۷۹ و اصفهان با ۳۲ هزار و ۹۶۳ مورد، استان های دارای بیشترین ارجاعات نزاع به پزشکی قانونی در ۹ ماهه امسال بوده اند.
استان های ایلام با ۲ هزار و ۵۹۱، خراسان جنوبی با ۲ هزار و ۶۰۱ و بوشهر با سه هزار و ۶۰۱ مورد، به ترتیب دارای کمترین ارجاعات معاینات نزاع به پزشکی قانونی بوده اند.

 اوج نزاع در مرداد و فصل تابستان
در ۹ ماه گذشته، مرداد ماه با ۶۰ هزار و ۷۳، تیر با ۵۹ هزار و ۷۱۹ و شهریور با ۵۵ هزار ۴۶۰ مورد، ماه های دارای بیشترین معاینات ارجاعی نزاع بوده اند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha