مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه اکنون سه هزار کارتن‌خواب در گرمخانه‌های شهرداری نگهداری می‌شوند، گفت: وزارت بهداشت به هیچ وجه در درمان کارتن‌خواب‌ها و معتادان همکاری نمی‌کند و حتی در هزینه داروها هیچ تخفیفی نمی‌دهد.

کتک‌زدن کارتن‌خواب‌ها در گرمخانه غیرممکن است

سلامت نیوز:مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه اکنون سه هزار کارتن‌خواب در گرمخانه‌های شهرداری نگهداری می‌شوند، گفت: وزارت بهداشت به هیچ وجه در درمان کارتن‌خواب‌ها و معتادان همکاری نمی‌کند و حتی در هزینه داروها هیچ تخفیفی نمی‌دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آرمان ،نجم‌الدین محمدی درباره وضعیت درمان کارتن‌خواب‌هایی که در گرمخانه‌های شهرداری نگهداری می‌شوند، افزود: وزارت بهداشت با تعرفه‌های آزاد از ما هزینه داروهای کارتن‌خواب‌ها را دریافت می‌کند و هیچ تخفیفی هم به ما نمی‌دهد. شهرداری سالانه میلیاردها تومان هزینه درمان کارتن خواب‌ها را پرداخت می‌کند. کارتن‌خواب‌ها حتی بیمه سلامت ندارند.

او درباره وضعیت کارتن‌خواب‌ها در گرمخانه‌های شهرداری و شنیده‌هایی مبنی بر کتک‌زدن برخی کارتن‌خواب‌ها در این مراکز، اظهارکرد: اصلا چنین چیزی امکان ندارد. ما مرتبا روی کار افرادی که برخی امور به آنها سپرده شده نیز نظارت داریم.

تصور من این است که افرادی که در این گرمخانه‌ها کار می‌کنند، احساس مسئولیت زیادی دارند. در گرمخانه‌هایی که نظارت آنها با شهرداری است، افراد به هیچ وجه کتک نمی‌خورند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha