معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آماده‌باش نیروهای عملیاتی امدادی در استان‌های غربی و شمال‌غربی به دلیل بارش‌های شدید باران گفت: برخی از روستاهای استان خوزستان به دلیل احتمال طغیان رود تخلیه شده است.

آماده‌باش نیروهای امدادی به دلیل بارش‌های شدید/ تخلیه برخی روستاهای خوزستان

سلامت نیوز:معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آماده‌باش نیروهای عملیاتی امدادی در استان‌های غربی و شمال‌غربی به دلیل بارش‌های شدید باران گفت: برخی از روستاهای استان خوزستان به دلیل احتمال طغیان رود تخلیه شده است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات  با اشاره به وقوع بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: طبق هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌ها از روز گذشته تا هفته آینده نیروهای عملیاتی هلال‌احمر در برخی از استان‌ها به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی افزود: استان‌های خوزستان، لرستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی، از جمله استان‌هایی بوده که به دلیل بارش‌های شدید سازمان هواشناسی هشدارهای لازم را اعلام کرده است و پیرو این اطلاعیه نیروهای امدادی در آماده‌باش 100درصدی جهت خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان قرار دارند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: در استان خوزستان به دلیل بارندگی در روزهای گذشته و ادامه این روند احتمال طغیان رودخانه‌ها وجود داشت و برخی از روستاها باید تخلیه می‌شد که با  هماهنگی ستاد مدیریت بحران و تدابیر پیش‌بینی شده اقدامات لازم انجام گرفت و چادرهای امن برای اسکان اضطراری حادثه‌دیدگان برپا شد.

فتحی گفت: بالگردهای هلال‌احمر همچنین در منطقه حضور داشته و ارزیابی‌های لازم را انجام می‌دهند تا در صورت وقوع حادثه بتوانند در اسرع وقت کمک‌های لازم را انجام دهند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha