رئیس سازمان غذا و دارو با ابراز نگرانی از وضعیت بازار قاچاق مکمل های ورزشی و گسترش روزافزون مصرف این مکمل ها، گفت: باید در کنار جلوگیری از ورود کالای قاچاق و تقلبی به بازار، تدابیر ویژه ای برای تولید این دسته از مکمل ها اندیشیده شود.

بازار قاچاق مکمل های ورزشی نگران کننده است

سلامت نیوز:رئیس سازمان غذا و دارو با ابراز نگرانی از وضعیت بازار قاچاق مکمل های ورزشی و گسترش روزافزون مصرف این مکمل ها، گفت: باید در کنار جلوگیری از ورود کالای قاچاق و تقلبی به بازار، تدابیر ویژه ای برای تولید این دسته از مکمل ها اندیشیده شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، مهدی پیرصالحی افزود: همچنین موضوع عرضه مستقیم مکمل ورزشی به باشگاه ها و بحث فروش آنلاین باید به دقت بررسی شود.
به گزارش سازمان غذا و دارو،،وی از واگذاری امور غیرحاکمیتی سازمان غذا و دارو به تشکل های بخش خصوصی در آینده خبر داد و گفت: در حوزه تولید دارو، ورود شرکت های نوپا به تولید داروهایی که تولید کننده داخلی کمتری دارند، با هدف کمک به صنعت داروسازی کشور حائز اهمیت است.

* نگرانی از تعطیلی برخی شرکت های پخش دارویی
عبدزاده مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو نیز با ابراز نگرانی از تعطیلی برخی از شرکت های پخش دارویی، گفت: با توجه به هزینه های بالای پخش دارو و مکمل، این حوزه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. البته در آینده شاهد بهبود وضعیت تولید دارو در کشور خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha