چون دوربین بود، از خوراندن گل به کودکان کار مطلع شدیم؛ اما خیلی‌ وقت‌ها دوربینی در کار نیست.

فیلم/افشاگری کودکان کار از ضرب و شتم برخی ماموران شهرداری تهران/ «از دوستم خواست دکمه‌های لباسش را باز کند»

سلامت نیوز: چون دوربین بود، از خوراندن گل به کودکان کار مطلع شدیم؛ اما خیلی‌ وقت‌ها دوربینی در کار نیست.


به گزارش سلامت نیوز ، عصر ایران نوشت: خیلی‌ها با دیدن کودکان کار در شهر، با این تصور که آن‌ها متعلق به باندهای بزرگ تکدی‌گری هستند، معترض می‌شوند که چرا شهرداری این بچه‌ها را از خیابان جمع نمی‌کند. اما شاید نمی‌دانند پس از آن‌که ماموران شهرداری ‌آن‌ها را از خیابان جمع می‌کنند چه اتفاقی می‌افتد. اتفاقی به مراتب بدتر از خوراندن گل که در ویدئویی افشاگری شد. حالا اگر آن ویدئو نبود و همین دو کودک ادعا می‌کردند ماموران شهرداری آن‌ها را وادار به خوردن گل کرده، باورشان می‌کردیم؟


 

خاطرات ضرب و شتم کم نیست و ‌ بچه‌هایی که در این فیلم می‌بینید در مقابل دوربین، تعداد زیادی از آن‌ها را افشاگری کردند. حتی بعضی از آن‌ها اسم و مشخصات مامور شهرداری را هم گفته‌اند.

 

اگر هرکدام از این بچه‌ها موبایل‌های دوربین‌دار همراشان بود، احتمالا تصاویری به مراتب بدتری از خوراندن گل در شبکه‌های مجازی منتشر می‌شد. اما آن‌ها فقط از ماموران شهرداری کتک نمی‌خورند؛ بعضی وقت‌ها گیر ماموران بهزیستی می‌افتند که البته به گفته خودشان رفتارشان مثل ماموران شهرداری نیست. از سوی دیگر نوجوان‌های سارق هم گاهی تعقیب‌شان می‌کنند و با ضرب و شتم درآمد یک روزشان را می‌گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ابراهیم ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
    0 0
    کودکان کار تکدی گران دزدی وجیب بری میکنند و بزه کاران اینده اند مزاحم مردم اند یک روزی یکی از همین کودکان نزدیک بود چشم مرا با اسفندان کور کند اسفند دان را از دستش گرفتم مادرش به من تهمت زد کودکم را کتک زدی وفیلم دارم اما فیلم مربوط به عوامل خودشان بود و صورت ضارب مشخص نبود من گفتم اگر من زدم شما از کجا میدانستید قرار است که من کودک را کتک بزنم که آماده فیلم برداری بودید قاضی آشنا هم دارند این باندهای تکدیگری مزاحم مردم هستند ما به عنوان شهروند حق داریم زندگی کنیم این متکدیان مانع زندگی ما هستند اینها را باید بهزیستی به یتیم خانه ببرد تربیت کند و سرپرستی آنها را از سرپرستان فعلیشان سلب نماید
  • امین ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    0 0
    واقعا باعث تاسفه که در نظام اسلامی ما، چنین برخورد هایی بشه. به هیچ عنوان زیبنده نظام ما نیست.