رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۹ استان کشور خبر داد.

بارش برف و باران در محورهای 9 استان کشور/ ترافیک در گرمدره

سلامت نیوز:رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۹ استان کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،نادر رحمانی درباره وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: درحال حاضر ترافیک در آزادراه تهران- کرج محدوده گرمدره و آزادراه کرج- قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس نیمه‌سنگین است؛ از طرفی بار ترافیکی در محور شهریار- تهران، شهر قدس- تهران و پاکدشت- تهران پرحجم گزارش شده است و به‌طور کلی ورودی‌های پایتخت با بار ترافیکی مواجه است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: هم‌اکنون بارش برف و باران را در برخی از محورهای استان گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، کرمان، کرمانشاه، همدان، خراسان رضوی و شمالی شاهد هستیم لذا در محورهای استان‌های ذکرشده لغزندگی وجود دارد و رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند و فاصله طولی با خودروی جلویی را حفظ کنند تا مشکلی به‌وجود نیاید.

وی با بیان اینکه افرادی که قصد سفر به محورهای برف‌گیر و کوهستانی دارند حتماً زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی همراه داشته باشند اظهار کرد: همچنین مه‌گرفتگی در برخی از محورهای استان قزوین، البرز، بوشهر و خوزستان وجود دارد لذا در این محورها نیز با کاهش دید مواجه هستیم؛ همین وضعیت در محور اسالم به خلخال نیز مشاهده می‌شود.

رحمانی تصریح کرد: محورهای شمشک- دیزین در استان تهران، پونل- خلخال در استان گیلان، تویسرکان- گنجنامه در استان همدان و سروآباد- پاوه در استان کردستان به‌دلیل ریزش کوه، یخ‌زدگی و ناایمن بودن همچنان مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان به هموطنان توصیه کرد تا برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha