رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجااز افزایش تصادف‌ها در چند روز اخبر خبر داد و گفت: عامل اصلی وقوع این تصادف‌ها عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است.

افزایش آمار تصادف عابرین پیاده

سلامت نیوز:رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجااز افزایش تصادف‌ها در چند روز اخبر خبر داد و گفت: عامل اصلی وقوع این تصادف‌ها عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است.
                                            

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،سرهنگ "محمد رازقی  اظهار داشت: در چند روز اخبر شاهد افزایش آمار تصادفات عابرین پیاده بودیم که عامل اصلی وقوع تصادف‌ها عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط عابرین پیاده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط عابرین پیاده، گفت: عابرین پیاده در تردد‌های شهری با احتیاط کامل از محل‌های مجاز عبور کنند و برای عبور از عرض معابر پل عابر پیاده استفاده و یا از محل‌های خط‌کشی شده عبور کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه عابرین پیاده برای عبور از طول معابر از پیاده رو‌ها استفاده کنند، افرود: از ایستادن و تردد در سطح سواره‌ها به‌خصوص خیابان‌های اصلی که سرعت خودرو‌ها بالاتر می‌باشد خودداری کنند و به یک‌باره وارد سطح معابر نشوند.

وی تاکید کرد: عابرین پیاده در ابتدای شب و تاریکی هوا که دید راننده‌ها محدوده می‌شود از لباس روشن‌تر استفاده کنند و با احتیاط بیشتری در خیابان‌ها تردد کنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha