اعضای هیات مدیره انجمن داروسازان در جلسه‌ای با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت برای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک اعلام آمادگی کردند.

انجمن داروسازان برای نسخه نویسی الکترونیک اعلام آمادگی کرد

سلامت نیوز:  اعضای هیات مدیره انجمن داروسازان در جلسه‌ای با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت برای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک اعلام آمادگی کردند.

به گزارش سلامت نیوز از سازمان بیمه سلامت، در جلسه دو ساعته اعضای هیات مدیره انجمن داروسازان ایران با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، طرح نسخه نویسی الکترونیک و آخرین وضعیت پرداختی‌های سازمان بیمه سلامت به داروخانه‌ها بررسی شد.
طاهر موهبتی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت درباره این نشست گفت: در این جلسه قرار شد تفاهم نامه‌ای بین سازمان بیمه سلامت و انجمن داروسازان ایران منعقد شود تا بتوانیم از ظرفیت این انجمن برای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک استفاده کنیم.
وی ادامه داد: وضعیت پرداختی های سازمان بیمه سلامت به داروخانه ها نسبت به گذشته به مراتب بهتر و منظم تر شده و این موضوع مورد تایید انجمن داروسازان ایران نیز هست.
موهبتی بیان کرد: استفاده از ظرفیت انجمن ها و همفکری و تبادل نظر همواره یکی از رویکردهای سازمان بیمه سلامت بوده و برای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک نیز از توان و ظرفیت انجمن داروسازان ایران استفاده خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا، طرح آزمایشی نسخه نویسی الکترونیک در کرمان انجام شده و بر اساس اعلام مدیرعامل سازمان بیمه سلامت تا پایان سال جاری حداقل در یک شهرستان از هر استان نیز اجرایی می‌شود. نسخه نویسی الکترونیک یکی از تکالیف قانونی است که بر عهده سازمان بیمه سلامت گذاشته شده و در راستای کاهش خطاها و صرفه جویی در مصرف کاغذ و مدیریت منابع در نظام سلامت موثر خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha