معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به توسعه ارائه خدمات الکترونیک سلامت به بیماران از سال آینده گفت: در ایام نوروز خدمات دندانپزشکی شبانه‌روزی با تعرفه دولتی در برخی بیمارستان‌ها ارائه می‌شود.

ارائه خدمات دندانپزشکی شبانه‌روزی با تعرفه دولتی در نوروز

سلامت نیوز: معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به توسعه ارائه خدمات الکترونیک سلامت به بیماران از سال آینده گفت: در ایام نوروز خدمات دندانپزشکی شبانه‌روزی با تعرفه دولتی در برخی بیمارستان‌ها ارائه می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، قاسم جان‌بابایی در حاشیه مراسم رونمایی و آموزش سامانه‌های نسخه‌نویسی الکترونیکی رسیدگی الکترونیکی اسناد و استحقاق‌سنجی، اظهار داشت: پرونده الکترونیک برای اجرای نسخه‌نویسی الکترونیک ضرورت دارد و این مساله از سال آینده به صورت گسترده مورد توجه قرار می‌گیرد.

جان بابایی ادامه داد: همه بیمارستان‌ها به سمت خدمات الکترونیک پیش می‌روند، در بیمارستان‌ها نیز برای هر ایرانی یک پرونده در نظر گرفته می‌شود که البته این مساله کار وسیعی است که به لحاظ اجرایی به صورت پایلوت در برخی از نقاط کشور مورد توجه قرار گرفته است.

معاون درمان وزیر بهداشت گفت: برای گسترش  الکترونیکی شدن نظام سلامت پهنای باند لازم است و زیرساخت‌های مورد نیاز در این زمینه مورد توجه قرار گرفته و باید توجه داشت که مهمترین برنامه وزارت بهداشت برای سال آینده مساله الکترونیکی شدن خدمات است.

وی با اشاره به راه‌اندازی سلامت نوروزی از 25 اسفند ماه افزود: براساس هماهنگی‌هایی که با بیمارستان‌های تامین اجتماعی، نیروهای مسلح، بیمارستان‌های خصوص و همه بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام گرفته است همه اورژانس بیمارستان‌ها مکلف به پذیرش بیماران در ایام نوروز هستند و هماهنگی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

جان بابایی تصریح کرد: اورژانس 115 نیز در این ایام بیماران را براساس نقشه ارجاع انتقال می‌دهند و پزشکان نیز لیست کشیک مقیم و آنکال آنها مشخص شده و 800 پزشک مقیم در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی فعال هستند.

معاون وزیر بهداشت در پایان اضافه کرد: خدمات دندانپزشکی شبانه‌روزی در برخی از بیمارستان‌ها با تعرفه دولتی در ایام نوروز ارائه می‌شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha