رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: عیدی مددجویان کمیته امداد که معادل یک ماه مستمری آنان است، فردا به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و به صورت نقدی قابل برداشت خواهد بود.

واریز عیدی مددجویان کمیته‌امداد تا فردا

سلامت نیوز: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: عیدی مددجویان کمیته امداد که معادل یک ماه مستمری آنان است، فردا به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و به صورت نقدی قابل برداشت خواهد بود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، سید پرویز فتاح با تاکید بر اینکه منابع مالی لازم برای پرداخت عیدی خانواده‌های تحت حمایت از سوی دولت تامین شده است، اظهار کرد: این اعتبار امروز (یکشنبه) 26 اسفند از سوی سازمان برنامه و بودجه به حساب کمیته امداد و بهزیستی واریز می‌شود.

وی ادامه داد: عیدی مددجویان معادل یک ماه مستمری خانواده‌های تحت حمایت، فردا به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و به‌صورت نقدی قابل برداشت است.

رئیس کمیته امداد از تحقق شعار «عیدی برای همه» از سوی مردم نیک‌اندیش ایران خبر داد و خاطرنشان کرد: براساس آخرین آمار، تا امروز بیش از 250 میلیارد تومان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری جمع‌آوری شده است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیازمندان اختصاص می‌یابد.

فتاح همچنین به افزایش مستمری مددجویان امداد از سال آینده خبر داد و گفت: از فروردین 98 مستمری مددجویان امداد با 20 درصد افزایش پرداخت خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امیر ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
    0 0
    سلام. امروز 29اسفند است و هنوز هیچ پولی بحساب من واریز نشده پس من چکار کنم