چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
کد خبر: 267122

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه توسعه پردیس‌های خودگران پزشکی راهکاری برای ماندگاری علاقمندان به پزشکی درکشور است،گفت: برخی از دانشگاه های پزشکی، فاقد پردیس های خودگردان هستند.

راهکاری برای ماندگاری دواطلبان پزشکی درکشور

سلامت نیوز:نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه توسعه پردیس‌های خودگران پزشکی راهکاری برای ماندگاری علاقمندان به پزشکی درکشور است،گفت: برخی از دانشگاه های پزشکی، فاقد پردیس های خودگردان هستند.

سید جواد ساداتی نژاد در گفت وگو با  خبرگزاری خانه ملت درباره مهاجرت بسیاری از دانشجویان از کشور برای تحصیل در رشته های پزشکی به دانشگاههای خارجی،گفت:علاقمندی  به تحصیل در رشته های پزشکی موجب می شود،بسیاری از افراد  با هزینه های بالا در دانشگاه های خارجی به تحصیل بپردازند و پس از تحصیل در خارج از کشور به کشور بازگردنند.
نماینده مردم کاشان در مجلس شورای با بیان اینکه  برخی از دانشجویان در خارج از کشور در رشته های پزشکی در دانشگاه های تدریس می‌کنند که فاقد رتبه خاصی هستند تصریح کرد: یکی از راه های جذب دانشجو پزشکی در داخل کشور  توسعه پردیس های دانشگاهی است.
 برخی از دانشگاه  های پزشکی فاقد پردیس های خودگردان هستند
وی ادامه داد: بسیاری از دانشگاه های پزشکی در کشور فاقد پردیس های خودگردان هستند  بنابراین الزامی است که پردیس های خودگران در کشور مورد حمایت قرار بگیرد  تا بتوان شرایطی را مهیا کرد تا علاقمندان به تحصیل، دانشگاه های کشور را برای تحصیل انتخاب کنند.
توسعه پردیس‌های خودگران راهکاری برای ماندگاری علاقمندان به پزشکی در کشور
 عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس  بابیان اینکه توسعه پردیس‌های خودگران پزشکی راهکاری برای ماندگاری علاقمندان به پزشکی در کشور است یادآور شد: برخی از دانشگاه های پزشکی، فاقد پردیس های خودگردان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha