بیش از ۱۰ روستا در شهرستان آق‌قلا زیر آب هستند/ خطر وقوع سیل در شهرستان گمیشان

سلامت نیوز:مجتبی جمالی (مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان) در گفت‌وگو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت سیل در استان گلستان گفت: اکنون بیشترین مشکل را در شهرستان آق‌قلا داریم که دیشب دچار سیل‌گرفتگی شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان اضافه کرد: بیش از ۱۰ روستا در این شهرستان دچار سیل‌گرفتگی شده‌اند و اکنون بحث اسکان موقت و امدادرسانی به سیل‌زدگان در جریان است.
وی با اشاره به اینکه اکنون در سایر مناطق استان گلستان هم دچار مشکل هستیم، عنوان کرد: اما مهم‌ترین مشکل ما در حال حاضر شهرستان آق‌قلا و روستاهای سیل‌زده آن است. همچنین خطر سیل شهرستان گمیشان را هم تهدید می‌کند.
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان افزود: تا الان گزارشی از تلفات جانی در اثر سیل نداشته‌ایم. البته در اثر رانش زمین دو مورد تلفات جانی داشتیم که مربوط به روزهای قبل می‌شود.
جمالی ادامه داد: پیش‌بینی‌ها این است که از امروز شرایط سیل در استان گلستان بهتر شود. از دیشب هم روند خروجی سد گلستان و سد وشمگیر رو به کاهش بوده است. با این وجود چندین روستا و شهر زیر سیل هستند که بیشترین تعداد آنها مربوط به شهرستان آق‌قلا است و تعدادی هم مربوط به شهرستان گمیشان است که بخشی از آن دچار سیل‌زدگی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha