ترافیک نیمه‌سنگین در محور کرج - چالوس و محدوده مهرشهر

سلامت نیوز:رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ادامه ترافیک نیمه‌سنگین در محور کرج به چالوس (از بیلقان تا کیلومتر 4) و بارش برف در خراسان رضوی و شمالی خبر داد.
سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایلنا ضمن بیان آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در استان خراسان رضوی(محورهای قوچان-درگز , قوچان-فاروج و مشهد-کلات) و استان خراسان شمالی(محورهای بجنورد-آشخانه,بجنورد-اسفراین و بجنورد-شیروان) شاهد بارش برف هستیم.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین در استان خراسان رضوی (اکثر محورها) و استان کرمان (محور کرمان-بافت) بارش باران و در استان مازندران و ارتفاعات خراسان شمالی مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید داریم. تردد در استان سمنان (محورهای خوش ییلاق، توسکستان و کیاسر) نیز نیازمند استفاده از زنجیر چرخ است.
وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی کشور گفت: در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس(از بیلقان تا کیلومتر4)نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است. ضمنا ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز و آزادراه تهران به قم نیز پرحجم و روان است. در استان خراسان رضوی (محورهاس سبزوار-مشهد و تربت حیدریه –مشهد و قوچان-مشهد) و آزادراه زنجان به قزوین و زنجان به تبریز نیز شاهد ترافیک پرحجم و روان هستیم.
سرهنگ رحمانی اظهار داشت: ترافیک در آزادراه تهران به کرج پرحجم و روان و در آزادراه کرج به قزوین (محدوده مهرشهر نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان) است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha