رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از ترافیک سنگین در اتوبان "زنجان – قزوین" و " زنجان – تبریز " خبر داد.

ترافیک سنگین در اتوبان زنجان- قزوین و زنجان – تبریز

سلامت نیوز: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از ترافیک سنگین در اتوبان "زنجان – قزوین" و " زنجان – تبریز " خبر داد. 
به گزارش خبرگزاری میزان سرهنگ عباس مظفری ضمن تشریح وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی استان زنجان اظهارداشت: در آزادراه "زنجان – قزوین" و " زنجان – تبریز " شاهد ترافیک سنگین هستیم.
وی با اشاره به این که تردد در محور "زنجان – میانه" و جاده ترانزیت "زنجان – قزوین" و زنجان – بیجار " پر حجم و نیمه سنگین است، اظهارداشت: از ۲۵ اسفند ۹۷ تاکنون ۲ فقره تصادف با یک فوتی در محور‌های مواصلاتی استان ثبت شده است.
سرهنگ مظفری به رانندگان توصیه کرد: ضمن بستن کمربند ایمنی و رعایت فاصله طولی از شتاب و عجله پرهیز کنند تا شاهد وقوع تصادفات ناگوار نباشیم.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان این که تردد خودرو در راه‌های مواصلاتی زنجان نسبت به سال گذشته ۵ درصد افزایش دارد، گفت: در طرح نوروزی حضور چشمگیر و فعال کارکنان پلیس راه در معابر برون شهری جهت روان سازی ترافیک و همچنین برخورد قاطع با متخلفان به منظور کاهش حوادث رانندگی از برنامه‌های اصلی این پلیس است.
سرهنگ مظفری عنوان کرد: در این طرح از سایر خودرو‌ها از جلمه ستاد فرماندهی انتظامی، خودرو‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و نیرو‌های کمکی فرماندهی انتظامی استان در قالب گشت نامحسوس استفاده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha