وزیر بهداشت، بر نظارت در امر خدمات رسانی به مردم مناطق سیل زده تاکید کرد.

نظارت بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق سیل‌زده

سلامت نیوز:وزیر بهداشت، بر نظارت در امر خدمات رسانی به مردم مناطق سیل زده تاکید کرد.
به گزارش سلامت نیوز ، سعید نمکی، در ابلاغی، قاسم جان بابایی و پیرحسین کولیوند را به عنوان نمایندگان ویژه وزارت بهداشت به مناطق سیل زده اعزام و آمادگی معاونت‌ها و مدیران وزارت بهداشت را در تأمین دارو، تجهیزات پزشکی و دیگر نیازهای اورژانسی مردم مناطق سیل زده، اعلام کرد.

در ابلاغیه وزیر بهداشت، آمده است: سیلاب‌ها و طغیان رودخانه‌ها مشکلات جدی را برای گروهی از هموطنانمان ایجاد کرده که در این میان استان گلستان متحمل بیشترین تهدید از این بابت شده است؛ چنانکه در بعضی از شهرستان‌های آن استان تعدادی از مراکز خدمات رسانی دانشگاه علم پزشکی و خدمات درمانی نیز دچار آسیب جدی گردیده است، اینجانب از لحظات نخست با تماس مکرر پیگیر وضعیت خدمات رسانی همکارانمان به آسیب دیدگان ناشی از این شرایط بوده‌ام.

با وجود این، ضرورت دارد شما عزیزان به عنوان نمایندگان اینجانب سریعاً به محل مراجعه نموده و از نزدیک ناظر بر حسن انجام خدمت رسانی به مردم نیازمند آن منطقه باشید. ضمناً، قسمت‌هایی از استان‌های سمنان، مازندران، خراسان شمالی و دیگر مناطق مورد تهدید شرایط اضطراری جوی نیز، باید مورد توجه جدی باشند. در صورت نیاز، اینجانب در اسرع وقت در منطقه حضور خواهم یافت.


بدیهی است، تمامی معاونت‌ها و مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تأمین دارو، تجهیزات پزشکی و دیگر نیازهای اورژانس حداکثر همراهی را خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha