رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به تکمیل خدمات امدادی با سفید شدن وضعیت در منطقه آق قلا طی امروز گفت: بیش از ۹ هزار نفر در مناطق شمالی طی روزهای اخیر اسکان اضطراری شده‌اند.

اسکان اضطراری بیش از ۹ هزار نفر در مناطق شمالی/پایداری وضعیت جوی در اق قلا

سلامت نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به تکمیل خدمات امدادی با سفید شدن وضعیت در منطقه آق قلا طی امروز گفت: بیش از ۹ هزار نفر در مناطق شمالی طی روزهای اخیر اسکان اضطراری شده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز، مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با آخرین جزئیات کمک رسانی به سیل‌زدگان استان های شمالی اظهار داشت: بیش از ۷۰ درصد خدمات امدادی در منطقه آق قلا بوده و خوشبختانه از طریق بالگرد و۱۰ فروند قایق که نیروی دریایی ارتش در اختیار ما گذاشت توانستیم اقلام زیستی و امدادی زیادی را به حادثه‌دیدگان برسانیم.

وی افزود: روستاهای گنبد، مینودشت و بخش‌های زیادی از گرگان از جمله مناطقی بوده که امدادرسانی در آن صورت گرفته و ۴۲۹ تیم در حال فعالیت لکه گیری کامل از مناطق حادثه دیده هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه ۶ منطقه اسکان اضطراری برای حادثه دیدگان در نظر گرفتیم، گفت: ۹ هزار و ۳۶۹ نفر در این مناطق اسکان اضطراری یافتند و ۱۶ روستا نیز تخلیه اضطراری شده بود.

سلیمی خاطرنشان کرد: انشالله امروز وضعیت پایدار جوی خواهیم داشت و از همه پتانسیل استفاده می کنیم تا خدمات کامل امدادی به ویژه در منطقه آق قلا انجام گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha