معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: حدود 11 هزار مسافر مصدوم توسط نیروهای امدادی با اجرای طرح نوروزی کمک‌رسانی شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات اعلام کرد امدادرسانی به 11 هزار مسافر مصدوم با اجرای طرح نوروزی / اسکان اضطراری 15 هزار مسافر

سلامت نیوز: معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: حدود 11 هزار مسافر مصدوم توسط نیروهای امدادی با اجرای طرح نوروزی کمک‌رسانی شدند.


به گزارش سلامت نیوز، شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با اجرای طرح ملی نوروزی اظهار داشت: این طرح از 25 اسفند تا کنون اجرا شده و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت و از اسفند ماه بیش از 2250 مورد مأموریت در اجرای این طرح صورت گرفته است.

وی افزود: در این مدت بیش از 113 مسافر امدادرسانی شده و 922 مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند، همچنین بیش از 10 هزار و 180 نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: 15 هزار مسافر نیز در این مدت اسکان اضطراری یافته و 280 مصدوم در سوانح ترافیکی طی عملیات نجات فنی رهاسازی شده‌اند.

فتحی گفت: همچنین در این مدت 32 سورتی پروازی انجام گرفته و در این مدت 11 مصدوم با بالگرد جابه‌جا و 122 هزار کیلوگرم اقلام امدادی جهت کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان منتقل شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha