رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: هم اکنون جاده کندوان برفی و ترافیک در مسیر جنوب به شمال سنگین و تردد مسافران در جریان است.

جاده کندوان برفی و ترافیک در مسیر جنوب به شمال سنگین است

سلامت نیوز: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: هم اکنون جاده کندوان برفی و ترافیک در مسیر جنوب به شمال سنگین و تردد مسافران در جریان است.

به گزارش سلامت نیوز، مهدی صفایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : هم اکنون افزایش تردد مسافران به سمت چالوس در جریان است که به تبع آن ترافیک سنگین در این محور کوهستانی را بویژه در محدوده های هزارچم، سیاه بیشه و پل زنگوله شاهد هستیم.
وی با اشاره به ترافیک سنگین همراه با بارش برف، از رانندگان خواست علاوه بر همراه داشتن تمامی وسایل مورد نیاز همچون زنجیر چرخ با صبر و حوصله و رعایت سرعت مطمئن رانندگی کنند.
صفایی همچنین از آمادگی سه تیم راهداری در مسیر 80 کیلومتری این جاده در دهنه شمال تونل کندوان ، ولی آباد و پل زغال در این مسیر خبر داد که در صورت نیاز وارد عمل خواهند شد.
مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را بارانی اعلام کرد و گفت : در زمان حاضر دمای هوا در این منطقه 2 درجه سانتی گراد است.
کرمعلی اسدی افزود : با توجه به فعالیت سامانه بارشی در منطقه، از امشب شاهد کاهش دما همراه با بارش برف در منطقه تا روز چهارشنبه خواهیم بود.
حدود 80 کیلومتر از مسیر 160 کیلومتری جاده کوهستانی چالوس - کرج(کندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز است که بیش از 15 تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.
مازندران حدود 11 هزار کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد و سالانه 400 میلیون تردد خودرویی در جاده های انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha