معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: راه ارتباطی پلدختر ـ کوهدشت با تلاش راهداران باز و تردد در آن برقرار شده است .

آخرین وضعیت سیلاب در لرستان/ راه ارتباطی پلدختر ـ کوهدشت باز است

سلامت نیوز: معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: راه ارتباطی پلدختر ـ کوهدشت با تلاش راهداران باز و تردد در آن برقرار شده است .

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، عار ف امرایی بیان کرد: راه ارتباطی پلدختر- کوهدشت که به علت طغیان رودخانه کشکان در کیلومتر ۵ به زیر آب رفته و مسدود شده بود با فروکش کردن آب و تلاش راهداران باز شده است.

معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان افزود: محور پلدختر خرم آباد همچنان مسدود است و تا اطلاع ثانوی تردد در آن امکانپذیر نیست.

امرایی از مردم خواست اکیداً از سفرهای غیرضروری به ویژه به مناطق جنوبی استان پرهیز کنند.

به گزارش ایسنا، طی این روزها بارش‌های نسبتاً شدیدی در استان لرستان آغاز شده که موجب آسیب به روستاه‌ها، قطع شدن راه ارتباطی آنها شده است، جاده پلدختر به خرم آباد مسدود شده است. خانه‌های مردم در روستای بابازیدرا سیل فرا گرفته، است.

 
۱۴۰ واحد مسکن روستایی و شهری دچار آبگرفتگی شدند

بخشدار معمولان از آبگرفتگی ۱۴۰ واحد مسکونی در این منطقه خبر داد و گفت: سیل‌زدگان نیازمند به ایجاد شرایط اسکان و تأمین مواد غذا هستند.

سید حبیب الله موسوی در گفت و گو با ایسنا منطقه لرستان، با اشاره به این که سیلاب معمولان خسارت زیادی به زیر ساخت‌ها، اراضی کشاورزی، باغات، واحدهای مسکونی، پل، ابنیه و جاده‌های معمولان وارد کرده است، اظهار کرد: همه راه‌های ارتباطی با شهر معمولان قطع شدند.

موسوی تاکید کرد: اولویت اول رفع مشکل راه ارتباطی و آب شرب شهر معمولان و دوم تأمین مایحتاج عمومی سبد غذایی و چادر برای سیل‌زدگان است.

این مسئول گفت: راه ارتباطی ۵۰ روستای بخش معمولان قطع شده است و ۱۴۰ واحد روستایی و شهری دچارآبگرفتی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha