مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت با بیان اینکه بیمارستان‌های خوزستان در خطر آبگرفتگی قرار دارند، از اعلام آمادگی استان‌های معین برای پذیرش بیماران خبر داد.

۴ بیمارستان‌ خوزستان در معرض خطر آبگرفتگی/ آمادگی برای انتقال بیماران به استان‌های دیگر

سلامت نیوز:مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت با بیان اینکه بیمارستان‌های خوزستان در خطر آبگرفتگی قرار دارند، از اعلام آمادگی استان‌های معین برای پذیرش بیماران خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،کیانوش جهانپور مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت  در خصوص وضعیت تخلیه بیمارستان‌های استان خوزستان توضیح داد: چهار بیمارستان در خوزستان در معرض خطر آبگرفتگی هستند که یکی از آنها روز گذشته تخلیه شد همچنین بیمارستان اعصاب و روان اهواز نیز امروز تخلیه شده است.

وی گفت: استان‌های و بیمارستان‌های معین برای انتقال بیماران مشخص شده است و این آمادگی وجود دارد که در صورت آبگرفتگی هر یک از بیمارستان‌های منطقه، بیماران به استان‌های دیگر انتقال یابند؛ استان اصفهان نیز از آمادگی برای در اختیار قرار دادن ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی به این بیماران خبر داده است.

جهانپور با بیان اینکه در هیچ یک از استان‌ها کمبود دارو وجود ندارد، توضیح داد: هیچ یک از مراکز درمانی تخریب نشده‌اند بلکه برخی از آنها دچار آبگرفتگی شدند؛ بیمارستان منطقه پلدختر نیز در حال حاضر به بیماران خدمات ارائه می‌دهد.

 مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت افزود: شیر خشک مناطق سیل زده نیز تأمین شده است اما به دلیل قطع راه‌های ارتباطی و محدودیت‌های پروازی بالگردها در مواقعی، محموله‌ها با تأخیر به دست بیماران می‌رسد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Justice League vs. the Fatal Five ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
    0 0
    مرسی عالی بود استاد