چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
کد خبر: 268193

فرماندار شهرستان گمیشان گفت: در حال حاضر میزان آبگرفتگی در سطح شهر گمیشان به 12 درصد کاهش یافته و اگر شرایط دیگری پیش نیاید، ظرف سه روز دیگر آب به طور کامل از سطح شهر خارج می‌شود.

کاهش آبگرفتگی سطح شهر گمیشان به 12 درصد

سلامت نیوز:فرماندار شهرستان گمیشان گفت: در حال حاضر میزان آبگرفتگی در سطح شهر گمیشان به 12 درصد کاهش یافته و اگر شرایط دیگری پیش نیاید، ظرف سه روز دیگر آب به طور کامل از سطح شهر خارج می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،«امیرشیر توماج» اظهار کرد: آب‌های سطح شهر را از طریق کانال‌ها به تالاب گمیشان و دریا منتقل می‌کنیم، در معابری که امکان انتقال آب با کانال وجود ندارد، با استفاده از پمپ آب را تخلیه می‌کنیم.

وی در خصوص وضعیت راه‌های این شهرستان گفت: راه گمیشان به خواجه نفس از هفته گذشته با ایجاد پل‌های موقت بازگشایی شد و در حال حاضر تردد با محدودیت ترافیکی در حال انجام است.

توماج ادامه داد: تردد در راه گمیشان به سیمین شهر نیز با خودروهای شاسی بلند امکان‌پذیر است.

فرماندار شهرستان گمیشان بیان کرد: راه گمیشان به اینچه برون که راه دسترسی به روستاهای مرزی این شهرستان نیز محسوب می‌شود، در چهار نقطه برش داده شده بود که تاکنون در سه محل پل‌سازی صورت گرفته و پل دیگر تا عصر امروز راه‌اندازی می‌شود.

وی یادآور شد: از زمان بروز سیلاب تاکنون حتی یک دقیقه هم آب و برق و گاز و تلفن در گمیشان قطع نشده است.

توماج ضمن تشکر از همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف و نیروهای مسلح، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مشکلی در کمک‌رسانی به مردم نداریم.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha