نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه عدم حضور متخصصان نامی در تعطیلات به ضرر بیماران صعب العلاج است،گفت: تمام پزشکان متخصص کشور نباید به یکباره به تعطیلات بروند . این امر خدمات رسانی کیفی به بیماران را با چالش روبرو می‌کند.

بیمارستان‌ها در تعطیلات خالی از پزشک متخصص نشوند

سلامت نیوز:نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه عدم حضور متخصصان نامی در تعطیلات به ضرر بیماران صعب العلاج  است،گفت: تمام پزشکان متخصص کشور نباید به یکباره به تعطیلات بروند . این امر خدمات رسانی کیفی به بیماران را با چالش روبرو می‌کند.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،اصغرسلیمی درباره وضعیت خدمات رسانی به بیماران در ایام تعطیل،گفت: خدمات رسانی به بیماران  روزهای تعطیل و عادی نمی شناسند بنابراین نباید متخصصان مطرح کشور  تنها برای  استفاده از تعطیلات بدون جایگزینی مطمئن به مرخصی بروند بنابراین  الزامی است که حداقل نیمی از پزشکان متخصصان کشور در  ایام تعطیلات در کنار بیماران باشند.

نباید در تعطیلات بیماران صعب العلاج  فراموش شوند

 نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای  اسلامی با بیان اینکه نباید در تعطیلات بیماران صعب العلاج  فراموش شوند تصریح کرد: یادمان باشد هر فردی در هر زمانی ممکن است به بیماری های مختلف مبتلا شود بنابراین نباید بیماران را  در  تعطیلات با بیماری شان تنهاگذاشت.

 سلیمی  افزود: درمان برخی از  بیماری ها  از  جمله سرطان نیازمند حضور متخصصان خاص است بنابراین نباید در  تعطیلات به یکباره  حوزه درمان و بهداشت  را خالی از  حضور  این پزشکان در  کشور مشاهده کنیم.

 مرخصی رفتن پزشکان در ایام تعطیلات زیر ذره بین وزارت بهداشت

 وی ادامه داد: وزارت بهداشت  و درمان باید با بررسی و واکاوی، وضعیت مرخصی رفتن پزشکان را در تعطیلات علاوه بر بخش دولتی در  بخش خصوصی نیز زیر ذره بین بگیرد زیرا سلامت بیمار از اهمیت بالایی برخوردار است.

تمام متخصصان نامی و مشهور کشور نباید به یکباره به تعطیلات بروند

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس  با بیان اینکه عدم حضور متخصصان نامی در تعطیلات به ضرر بیماران صعب العلاج  است یادآورشد: تمام متخصصان نامی و مشهور نباید به یکباره به تعطیلات بروند و این امر  از  منظر  خدمات رسانی به بیماران صحیح نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha