معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از واریز مستمری فروردین ماه مددجویان بهزیستی خبر داد و گفت: مبلغ واریزی به حساب مددجویان علی‌الحساب است و پس از تصویب افزایش، مابه‌التفاوت آن واریز می‌شود.

جزییات پیامک اشتباهی واریز «بسته حمایتی» به مددجویان/ به مناطق سیل‌زده آب معدنی نفرستید

سلامت نیوز:معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از واریز مستمری فروردین ماه مددجویان بهزیستی خبر داد و گفت: مبلغ واریزی به حساب مددجویان علی‌الحساب است و پس از تصویب افزایش، مابه‌التفاوت آن واریز می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز ، حسین نحوی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه افزایش مستمری مددجویان از محل هدفمندی یارانه‌ها است اظهار کرد: به همین دلیل فعلا مستمری مددجویان از محل بودجه سازمان بهزیستی واریز شده و هنوز بخش ترمیمی مستمری به حساب آنها واریز نشده است.

وی با بیان اینکه یارانه مددجویان روز بیست و ششم فروردین ماه واریز می‌شود نیز تصریح کرد: بخش مابه التفاوت مستمری مددجویان ممکن است این ماه و یا ظرف ماه‌های آینده پرداخت شود. همچنین ذکر مبلغ افزایش مستمری و بسته حمایتی در پیامک ارسالی بانکی به مددجویان اشتباه بوده است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی در ادامه لوازم توانبخشی به ویژه ویلچر را از مهم‌ترین نیازهای مددجویان منطقه عنوان کرد و گفت: لوازم بهداشتی مثل شامپو و صابون، کانکس، لوازم خنک کننده مثل پنکه، کولر و یخدان، لباس نو، پوشینه، شیرخشک، مواد شوینده و موکت از مهمترین نیازهای مددجویان منطقه هستند.

نحوی‌نژاد با بیان اینکه مناطق سیل‌زده از برخی اقلام مثل آب معدنی اشباع شده است اظهار کرد: خیرین می‌توانند اقلام اهدایی خود را به مراکز بهزیستی استان خود تحویل دهند تا به محض جمع آوری این اقلام توسط کامیون ارسال شود.

وی با اشاره به اینکه در همه شهرستان‌ها، ادارات بهزیستی و همچنین مراکز توانبخشی، نگهداری از سالمندان، معلولان، شیرخوارگاه‌ها و… آماده پذیرش کمک‌های مردمی هستند افزود: مردم می‌توانند با استفاده از نرم افزار سکه با کددستوری #۵۵۷۴۱*، شماره حساب ۹۰۱۹۰ بانک ملت شعبه دکتر قریب، شماره کارت ۰۱۹ - ۷۸۹۹-۳۳۷۷-۶۱۰۴ و با استفاده از کلیه دستگاه‌های خود پرداز شبکه بانکی در این کمپین شرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha