دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

ردیابی‌های پلیس اراک برای پیدا کردن دختر ۸ ساله‌ای که به طرز مرموزی در مسیر مدرسه ناپدید شده ادامه دارد. این دختربچه که ساکن شهر مهاجران اراک است، صبح روز شنبه ۲۴ فروردین برای رفتن به مدرسه از خانه خارج شد و دیگر برنگشت.

ماجرای عجیب گم شدن دختر۸ ساله در مسیر مدرسه

سلامت نیوز:ردیابی‌های پلیس اراک برای پیدا کردن دختر ۸ ساله‌ای که به طرز مرموزی در مسیر مدرسه ناپدید شده ادامه دارد. این دختربچه که ساکن شهر مهاجران اراک است، صبح روز شنبه ۲۴ فروردین برای رفتن به مدرسه از خانه خارج شد و دیگر برنگشت.


به گزارش سلامت نیوز، ایران نوشت: داماد این خانواده ضمن تأیید این خبر گفت: صبح روز شنبه «باران» در حالی که لباس مدرسه‌اش را پوشیده بود کیفش را برداشت و از خانه خارج شد. از آنجایی که فاصله خانه تا مدرسه کمتر از ۵۰ متر است، او هر روز خودش به تنهایی به مدرسه می‌رفت و بعد از تعطیلی هم خودش برمی‌گشت و مشکلی هم پیش نمی‌آمد. شنبه هم مثل روزهای گذشته راهی مدرسه شد اما پس از آن دیگر خبری از او نداریم.

او در پاسخ به این پرسش که چه زمانی متوجه گم شدن باران شده‌اید، عنوان کرد: ما فکر می‌کردیم که او مدرسه است تا اینکه ظهر و زمانی که مدرسه تعطیل شده بود چند نفر از دوستانش به منزل‌مان آمدند و عنوان کردند که چون باران امروز به مدرسه نیامده تکالیف فردا را برایش آوردیم. ما که بشدت شوکه شده بودیم پرسیدیم مگر باران مدرسه نبوده که آنها گفتند اصلاً امروز به مدرسه نیامده که همانجا متوجه شدیم او گم شده است.

شوهرخواهر باران در رابطه با طرح شکایت گفت: بلافاصله با کلانتری شهرک مهاجران اراک تماس گرفتیم و گزارش گم شدن باران را اعلام کردیم و حالا هم آنها در حال تحقیقات هستند. ظاهراً دوربین‌هایی در مسیر خانه به مدرسه وجود دارد که پلیس در حال بررسی آنهاست. البته ما در این یکی – دو روز فکر کردیم که ممکن است آدم ربایی به قصد اخاذی صورت گرفته باشد اما تاکنون هیچ تماسی از سوی ربایندگان احتمالی صورت نگرفته و چون با کسی هم دشمنی نداریم به هیچ شخصی هم مظنون نیستیم.

وی در پایان ضمن اشاره به وضعیت پوشش باران گفت: او مثل هرروز با لباس فرم مدرسه که مانتویی صورتی است به مدرسه رفته و سویشرت سفید رنگی هم برتن داشته است.

عکس وی در اختیار تمام تیم‌های گشت انتظامی قرار داده شده و همچنان تحقیقات برای یافتن او ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha