عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، از مسکن مهر کاشمر به عنوان نقطه حادثه‌خیز این منطقه یاد کرد که در معرض آسیب ناشی از آب گرفتگی قرار دارد.

مسکن مهر کاشمر در معرض آسیب ناشی از آب گرفتگی قرار دارد

سلامت نیوز:عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، از مسکن مهر کاشمر به عنوان نقطه حادثه‌خیز این منطقه یاد کرد که در معرض آسیب ناشی از آب گرفتگی قرار دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،بهروز بنیادی،  در مورد انتشار خبری از سوی شهردار کاشمر مبنی بر اینکه اکنون شاید بسیاری از ساکنان مسکن مهر خواب باشند، اما نیروهای خدمات‌رسان شهرداری تلاش می‌کنند از ورود سیلاب به منازل مسکونی سه هزار خانوار جلوگیری شود، گفت: خوشبختانه مسئولان حوزه مدیریت بحران کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن بر اساس گزارش‌هایی که به تازگی سازمان هواشناسی به طور مکرر اعلام کرده است، تمهیداتی را پیش‌بینی کرده‌‌اند که مانع از بروز خسارت جدی و گسترده به این مناطق شود.

مسئولان در کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن نقاط بحران‌آفرین را شناسایی کرده‌اند

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به دنبال بارندگی‌های اوایل فروردین ماه وقوع سیلاب‌هایی را در سطح سه شهرستان‌ کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن شاهد بودیم، به همین دلیل مسئولان مربوطه اقدام به شناسایی نقاط بحران‌آفرین این منطقه کردند که در این راستا در طول دو هفته گذشته اقدامات خوبی توسط ستاد مدیریت بحران این شهرستان‌ها انجام شده و وضعیت به خوبی مدیریت شد.

وی با تایید صحت موضوعی که شهردار کاشمر بدان اشاره کرده است، تصریح کرد: بنده نیز پیش از این اهمیت توجه به وضعیت مسکن مهر شهرستان کاشمر را از این نظر که می‌تواند از نقاط حادثهخیز باشد به فرماندار و شهردار کاشمر اعلام کرده بودم که باید مدیریت بحران این موضوع را مورد توجه قرار دهد.

بنیادی خاطرنشان کرد: تاکنون کارکنان شهرداری و سایر دستگاه‌ها در این منطقه اقدامات خوبی را در جهت ممانعت از ایجاد مشکل در پی بروز آب گرفتگی انجام داده‌اند تا خسارت جدی به ساختمان‌های مسکونی وارد نشود.

بیشترین خسارت ناشی از آب‌ گرفتگی به بردسکن وارد شده است

این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآور شد: البته شاید بعد از کاشمر بیشترین مشکل ناشی از آب گرفتگی را در شهرستان بردسکن داریم، چرا که میزان بارندگی طی 24 ساعت گذشته بالغ بر 85 میلی متر بوده است و باعث بروز آسیب به منازل مسکونی و تخریب ساختمان‌هایی که دارای سقف‌های ناایمن بوده و تخریب جاده‌های روستایی شده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بی‌تردید تمهیداتی که پیش از این از سوی مسئولان این مناطق اندیشیده شده بود، باعث شد که میزان خسارات وارد شده ناشی از آب‌گرفتگی به حداقل برسد، ضمن اینکه امیدواریم در این برهه مردم دست به دست هم دهند تا با کمک به مدیریت بحران به خوبی این مرحله را پشت سر بگذاریم و بتوانیم همچنان در جهت بهره‌مندی از جنبه رحمت باران شاهد تداوم بارش این نعمت الهی باشیم. /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha