مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران با اشاره به ارسال ۱۰ کامیون شامل وسایل آموزشی و البسه به استان لرستان گفت:‌ دوشنبه آینده تیم ۲۵نفری از مشاوران تحصیلی و آموزشی برای جبران عقب‌افتادگی آموزشی دانش‌آموزان به‌ویژه در پایه دوازدهم به پلدختر می‌روند.

اعزام معلمان و مشاوران تحصیلی برای جبران عقب‌افتادگی درسی دانش‌آموزان پلدختر

سلامت نیوز: مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران با اشاره به ارسال ۱۰ کامیون شامل وسایل آموزشی و البسه به استان لرستان گفت:‌ دوشنبه آینده تیم ۲۵نفری از مشاوران تحصیلی و آموزشی برای جبران عقب‌افتادگی آموزشی دانش‌آموزان به‌ویژه در پایه دوازدهم به پلدختر می‌روند.

به گزارش سلامت نیوز، عبدالرضا فولادوند در گفت‌‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه نخستین محموله کمک‌های آموزش‌وپرورش شهر تهران امروز به استان خوزستان ارسال شد که 10 کامیون وسایل آموزشی مورد نیاز مدارس و البسه است، اظهار کرد: هفته آینده نیز معلم و تیم‌های آموزشی به استان لرستان و سپس به خوزستان اعزام می‌شوند.

وی با ابراز اینکه کمک‌های آموزش و پرورش تهران به استان لرستان با اولویت همکاران فرهنگی ارسال می‌شود، تصریح کرد: دوشنبه هفته آینده 15 مشاور و یک تیم 25نفری از مشاوران تحصیلی و آموزشی برای جبران عقب‌افتادگی آموزشی دانش‌آموزان به‌ویژه در پایه دوازدهم به پلدختر می‌روند و در دو آموزشگاه به‌صورت متمرکز، دانش‌آموزان را آموزش می‌دهند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران یادآور شد: مدارس غیردولتی و خیران مدرسه‌ساز کمک‌های نقدی و آموزشی خود را به مناطق سیل‌زده انجام می‌دهند همچنین 100 دانش‌آموز استثنایی در مناطق سیل‌زده استان لرستان توسط آموزش و پرورش تهران تحت پوشش قرار خواهند گرفت.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha