نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایطی که مردم در اثر سیلاب با آن مواجه هستند، مانند روزهای جنگ است، گفت: صندوق توسعه ملی برای روزهای سخت کشور و مردم است و اکنون مردم شرایط بسیار دشواری را متحمل شده‌اند و باید نسبت به جبران خسارت‌های آنان اقدام شود.

شرایط مردم پس از سیل مانند روزهای جنگ است

سلامت نیوز:نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایطی که مردم در اثر سیلاب با آن مواجه هستند، مانند روزهای جنگ است، گفت: صندوق توسعه ملی برای روزهای سخت کشور و مردم است و اکنون مردم شرایط بسیار دشواری را متحمل شده‌اند و باید نسبت به جبران خسارت‌های آنان اقدام شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،جواد کاظم نسب الباجی در خصوص جبران خسارت سیلاب اظهار کرد: دولت اهتمام خاصی برای پرداخت و جبران خسارت‌های مردم سیل‌زده دارد و مطمئناً در این زمینه نسبت به جبران خسارت‌ها اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دولت قطعاً باید برای جبران خسارت سیلاب، از اعتباراتی که در اختیار دارد استفاده کند، گفت: این اعتبارات با توجه به خسارت‌های سیلاب در سراسر کشور کافی نخواهد بود و از این رو صندوق توسعه ملی منبع خوبی برای حل این مشکل و جبران خسارات است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت عزمی جدی برای پرداخت خسارت سیلاب دارد، تصریح کرد: صندوق توسعه ملی برای مردم است و باید به هر شیوه‌ای که امکان دارد خسارت واردشده در اثر سیلاب به مردم جبران شود.

الباجی ادامه داد: صندوق توسعه ملی زیر نظر مقام معظم رهبری است و ایشان نیز تاکید دارند تا نسبت به جبران خسارت مردم اقدام شود. صندوق توسعه ملی برای روزهای سخت کشور است و اکنون مردم شرایط بسیار دشواری را متحمل شده‌اند و باید نسبت به جبران خسارت‌های آنان اقدام شود.

وی عنوان کرد: شرایطی که اکنون در اثر سیلاب مردم با آن مواجه هستند، مانند روزهای جنگ است و خسارت‌های وارد شده به مردم بسیار سنگین و وسیع است. در این زمینه باید از صندوق توسعه ملی نیز استفاده شود تا بتوان به بهترین شکل و با سرعت هرچه بیشتر خسارت‌های مردم را جبران کرد.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha