دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 269549

در اوایل رابطه، پیغام یا همان تکست دادن امری عادی ست. دو نفر که تازه می‌خواهند ارتباط شان را با هم آغاز کنند، تکست دادن را ترجیح می‌دهند، از این رو که هنوز صمیمیتی میان آن‌ها شکل نگرفته.

قوانین پیام دادن به خانم‌ها در شروع رابطه عاطفی

سلامت نیوز: در اوایل رابطه، پیغام یا همان تکست دادن امری عادی ست. دو نفر که تازه می‌خواهند ارتباط شان را با هم آغاز کنند، تکست دادن را ترجیح می‌دهند، از این رو که هنوز صمیمیتی میان آن‌ها شکل نگرفته.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برترین ها، در اوایل رابطه، پیغام یا همان تکست دادن امری عادی ست. دو نفر که تازه می‌خواهند ارتباط شان را با هم آغاز کنند، تکست دادن را ترجیح می‌دهند، از این رو که هنوز صمیمیتی میان آن‌ها شکل نگرفته و اینگونه احساس راحتی بیشتری می‌کنند. اما همین پیغام دادن هم قوانینی دارد که باید رعایت شوند.

از آنجا که در فرهنگ ما معمولا آقایان رابطه را آغاز می‌کنند، در ادامه اشتباهاتی را که آن‌ها در پیغام دادن در اوایل رابطه مرتکب می‌شوند، برایتان آورده ایم. اگر شما هم می‌خواهید که رابطه تان ادامه پیدا کند و وارد مرحله دیگری شود، به نکات زیر دقت کنید.

برای فرستادن اولین پیغام به او درنگ نکنید

برخی از آقایان هستند که پس از گرفتن شماره زن مورد علاقه شان، چند روزی را برای پیغام دادن به او صبر می‌کنند. در حالی که این برای طرف مقابل تان نوعی بی احترامی به حساب می‌آید. شاید شما برای این که خودتان را کمی بی تفاوت‌تر یا به اصطلاح باکلاس‌تر نشان دهید، پیغام دادن به او را چند روزی به تاخیر بیاندازید، اما بدانید که این رفتار شما روی طرف مقابل تان تاثیر منفی خواهد گذاشت. در واقع اگر فرد مورد علاقه تان حاضر شد برای ارتباط بیشتر با شما شماره اش را دهد، تا از این کارش پشیمان نشده، باید با او تماس بگیرید. مطمئن باشید که او پس از چند روز انتظار و نشنیدن خبری از جانب شما، نسبت به شما دلسرد خواهد شد.

اطلاعاتی که از او گرفته اید را فراموش می‌کنید

احتمالا شما اطلاعاتی، هر چند کم را از طرف مقابل تان دارید، سعی کنید که آن‌ها را از یاد نبرید. به عنوان مثال اگر او در مورد رشته تحصیلی اش به شما گفت، در وسط صحبت هایتان از او نپرسید «راستی یادم رفت، رشته ات چه بود؟». جدا از این سعی کنید که در پیغام اول تان نام او را به زبان آورید. استفاده از جملاتی، چون عزیزم یا غیره... این حس را به او منتقل می‌کند که شما با تمام اطرافیان تان به همین صمیمیت برخورد می‌کنید. اما صدا کردن نام کوچک طرف مقابل دارد، می‌تواند تاثیر مثبتی روی او بگذارد.

جواب پیغام‌های او را به سرعت می‌دهید

اگر هر زمان که به طرف مقابل تان پیغام می‌دهید و به گوشی تان زل می‌زنید تا او جواب شما را بدهد، سپس در کسری از ثانیه جواب او را می‌دهید، فکر نکنید که دل طرف مقابل را با این کار به دست آورده اید، بلکه برعکس این تصور را در ذهن او ایجاد می‌کنید که شما هیچ کار و زندگی دیگری ندارید و مدام گوشی به دست نشسته اید. اگر می‌خواهید طرف مقابل تان به سمت شما جلب شود، خیلی سریع جواب پیغام‌های او را ندهید. اگر ۵ تا ۱۰ دقیقه بعد از هر پیغام او صبر کنید، سپس جواب دهید، نتیجه خوبی خواهید گرفت. به عنوان مثال اگر در جلسه یا تایم کاری مشغله کاری هستید، لازم نیست که همان زمان که پیغام او را دریافت کردید، جوابش را بدهید، صبر کنید و پس از اتمام کارتان با تمرکز لازم به او تکست دهید و از دیر جواب دادن تان عذرخواهی کنید. با این رفتار، او نیز احترام بیشتری برای شما خواهد گذاشت و بیشتر در طول روز به شما فکر خواهد کرد.

آینه رفتاری او نیستید

از آنجا که شما هنوز طرف مقابل تان را نمی‌شناسید، بهتر است که محتاطانه رفتار کنید. به عنوان مثال اگر او به شما روزی ۳ پیغام داد، شما نیز به او در همین حد پیغام دهید نه بیشتر. یا اگر او با شما رسمی حرف زد، شما نیز سعی کنید که مودبانه با او صحبت کنید و خیلی احساس صمیمیت نکنید. جواب پیغام‌های کوتاه او را کوتاه جواب دهید و جواب پیغام‌های بلندش را هم بلند. در اوایل رابطه، به گوشی تان مانند یک آینه نگاه کنید. هیچ دختری دوست ندارد که رفتار‌های افراطی، آنهم در اوایل رابطه از شما ببیند؛ بنابراین سعی کنید که رفتارتان را بر اساس رفتار‌های او بسنجید.

جواب‌های کوتاه، ساده و همیشگی می‌دهید

در تکست‌های اولی که میان شما و طرف مقابل تان رد و بد می‌شود، باید کمی سیاست بیشتری به خرج دهید. از آنجا که صمیمیتی هنوز میان تان شکل نگرفته، احتمالا موضوعات زیادی هم برای حرف زدن ندارید، پس این شمایید که باید مکالمه را پیش ببرید. برای این کار، از دادن جواب‌های ساده، کوتاه و معمولی که نقطه بر پایان صحبت هایتان می‌گذارند، خودداری کنید. مثلا اگر طرف مقابل تان از شما پرسید: «امروز چطور گذشت؟» به او نگویید: «بد نبود» سعی کنید به گونه‌ای جواب دهید که مکالمه شما ادامه پیدا کند. مثلا بگویید که خوب بود، چون اتفاق جالبی برای من افتاد. احتمالا او نیز مشتاق می‌شود تا در مورد ماجرا‌های شما بیشتر بداند و به همین ترتیب مکالمه شما نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

او را مجبور می‌کنید که با شما بیرون بیاید

اگر دختری به شما گفت که سرش شلوغ است و برای دیدار با شما وقت ندارد، به نظر او احترام بگذارید. اگر او گفت که قرارتان را به هفته دیگر موکول کنید، شما نیز تا آن زمان منتظر بمانید. از بیان جملاتی چون: «نه! من می‌خواستم قبل از تعطیلات تو را ببینم» یا این که «برنامه هایت را به خاطر من کنسل کن» خودداری کنید. به او نشان دهید که خیلی برای خوشگذرانی محتاج او نیستید و شما هم برنام‌های خاص خودتان را دارید. در غیر این صورت، اصرارتان منجر به دور شدن او از شما می‌شود.

دیدار او را به تعویق می‌اندازید

یکی از بزرگ‌ترین اشکالاتی که در رفتار بسیاری از آقایان وجود دارد، این است که آن‌ها تا مدت زیادی به تکست دادن به طرف مقابل شان ادامه می‌دهند. دختری که شما به او پیغام داده اید و چند روز یا چند هفته است که با او در ارتباط هستید، حتما به ادامه ارتباط با شما تمایل دارد، پس بهتر است که پس از چند روز یا چند هفته آشنایی، او را به دیدار حضوری دعوت کنید. بسیاری از آقایان، از ترس «نه» شنیدن، از این کار سر باز می‌زنند و قرار ملاقات شان را مدام به تعویق می‌اندازند، در حالی که این رفتار برای دختران آزاردهنده است و ممکن است پس از مدتی که هیچ عکس العملی از شما نبیند، از برقراری رابطه با شما ناامید شود؛ بنابراین بیش از اندازه او را منتظر نگذارید. نه در بیرون رفتن با او عجله کنید و نه او را مدت زیادی در انتظار بگذارید. اعتدال در هر حالتی شما را به مراد دلتان می‌رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha