معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از حذف سقف ویزیت بیمارستان‌های دولتی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته خبر داد و افزود: دستورات لازم دراین خصوص جهت اجرا داده شده است.

حذف سقف ویزیت بیمارستان‌های دولتی در مناطق محروم

سلامت نیوز:معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از حذف سقف ویزیت بیمارستان‌های دولتی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته خبر داد و افزود: دستورات لازم دراین خصوص جهت اجرا داده شده است.

به گزارش سلامت نیوز به  نقل از ایسنا، قاسم جان بابائی در مراسم افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان باقرالعلوم اهر، گفت: اولویت بعدی وزارتخانه تهیه و اختصاص دستگاه MRI در این شهرستان می‌باشد که امیدواریم به زودی این کار نیز عملی گردد.

وی همچنین از ساخت مرکز درمانی بزرگ زنان و زایمان در شهرستان اهر خبر داد و افزود: تلاش می‌شود با تکمیل این مرکز تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز به نحو شایسته تأمین و تجهیز شود تا بانوان این منطقه و شهرهای همجوار از مزایای این مرکز بهره مند شوند.

معاون وزیر بهداشت همچنین بااعلام آمادگی جهت ایجاد مرکز سلامت اعصاب و روان در محل بیمارستان قدیم اهر ، گفت: در صورت حمایت‌های لازم و واگذاری محل بیمارستان قدیم، آمادگی داریم با راه اندازی مرکز بزرگ جامع سلامت اعصاب و روان در این محل و تجهیز آن، کلیه خدمات بیمارستانی را ارایه کنیم.

وی با اشاره به بازدید امروز خود از بیمارستان ۶۴ تختخوابی هریس، گفت: بیمارستان هریس یکی از بیمارستان‌های نمونه کشور بوده که دارای بخش همودیالیز، رادیولوژی، زایمان، بخش اورژانس، درمانگاه تخصصی، آزمایشگاه، بخش مراقبت از نوزادان، سه اتاق عمل، داروخانه و پانسیون پزشکان است و روزانه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ بیمار را در بخش‌های اورژانس و درمانگاه‌های تخصصی پذیرش می‌کنند.

جان بابائی ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک تمام کمبودهای این بیمارستان از جمله دستگاه اکو قلب، آندوسکوپی، سونوگرافی، لاپاروسکوپی و معاینات چشم رفع شود.

بر اساس این گزارش؛ با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و جمعی از مسئولان شهرستان اهر بخش سی تی اسکن بیمارستان باقرالعلوم با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha