دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 270767

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد از مراجعه یک خانواده ۴ نفره به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد بر اثر مصرف قارچ‌های کوهی خبر داد.

قارچ سمی ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد

سلامت نیوز:روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد از مراجعه یک خانواده ۴ نفره به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد بر اثر مصرف قارچ‌های کوهی خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز، باشگاه خبرنگاران نوشت:
سینا باغچه‌ای روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: مصرف قارچ کوهی ۴ نفر از اعضای یک  خانواده از روستاهای تابعه مهاباد را روانه بیمارستان کرد.

باغچه‌ای افزود: در پی مراجعه خانواده ۴ نفری یکی از اهالی روستاهای تابعه شهرستان مهاباد بر اثر مسمومیت با قارچ کوهی، بلافاصله با تشکیل پرونده اورژانسی اقدامات اولیه درمانی و شستشوی دستگاه گوارشی برای بیماران انجام شد.

وی ادامه داد: کودک ۱۲ ساله این خانواده بر اثر بروز مسمومیت حاد به مرکز درمانی در ارومیه اعزام، دو نفر دیگر از اعضای خانواده در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد بستری و یک نفر با حال مساعد و با رضایت شخصی مرخص شد.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: نشانه‌های زودرس علائم مسمومیت با قارچ، قبل از ۱۲ ساعت اول با حالت تهوع و استفراغ، دردهای شکمی و احساس ضعف بروز پیدا می‌کند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha