سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

مسئول مرکز جامع سلامت موشمی زیلایی بخش مارگون از توابع شهرستان بویراحمد گفت: روز ۲۳ اردیبهشت ماه طبق تماس اهالی روستای بردپهن اعلام شد پیرزن سالخورده‌ای که به گمان خانواده فوت کرده بود و مردم روستا جهت غسل و تشییع‌ او جمع شده بودند زنده شده است.

زنده شدن پیرزن 80 ساله‌ی بویراحمدی

سلامت نیوز: مسئول مرکز جامع سلامت موشمی زیلایی بخش مارگون از توابع شهرستان بویراحمد گفت: روز ۲۳ اردیبهشت ماه طبق تماس اهالی روستای بردپهن اعلام شد پیرزن سالخورده‌ای که به گمان خانواده فوت کرده بود و مردم روستا جهت غسل و تشییع‌ او جمع شده بودند زنده شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا از روابط عمومی مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد، دکتر احسان کریمی زاده افزود: بلافاصله تیم سلامت مرکز موشمی زیلایی به محل اعزام و در کمترین زمان ممکن بر بالین بیمار حاضر شدند.

با بررسی های انجام شده توسط پزشک مرکز، وجود علائم حیاتی و البته وضعیت عمومی نامناسب بیمار تایید شد.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط عمومی بیمار، به وسیله آمبولانس به مرکز موشمی زیلایی انتقال داده شد که البته در مسیر یک بار دچار ایست تنفسی شد اما خوشبختانه با اقدامات واحیای به موقع، تنفس بیمار و سایر علائم حیاتی وی برگشت و با هوشیاری ۱۲ به مرکز رسید.

مسئول مرکز جامع سلامت موشمی زیلایی اضافه کرد: سایر اقدامات تشخیصی درمانی لازم در مرکز موشمی صورت پذیرفت اما با توجه به کاهش سطح هوشیاری بیمار و نامنظم بودن کارکرد قلب ایشان، با هماهنگی صورت گرفته با مرکز فوریت های پزشکی یاسوج، بیمار با علائم حیاتی پایدار و سطح هوشیاری ۹ به اورژانس هوایی و بیمارستان امام سجاد یاسوج تحویل داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha