یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز یکشنبه در این باره گفت: شب گذشته با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان مسلح با یک دستگاه وانت در یکی از مسیرهای فرعی منتهی به شهر زاهدان بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

سلامت نیوز:  پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز یکشنبه در این باره گفت: شب گذشته با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان مسلح با یک دستگاه وانت در یکی از مسیرهای فرعی منتهی به شهر زاهدان بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ،وی افزود: گروه های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان به همراه سه تیم از قرارگاه عملیاتی عمار ضمن شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان با اجرای کمین در مسیر عبور آنان، خودرو حامل مواد مخدر را ساعت یک بامداد شناسایی و در درگیری مسلحانه آنان را متوقف کردند.


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این درگیری، تکاوران پلیس 2 سوداگر مرگ را دستگیر و در بازرسی از خودرو وانت یک تن و 551 کیلو و 210 گرم تریاک، 2 قبضه سلاح شکاری، 136 تیر فشنگ، یک قبضه کلت کمری به همراه 2 تیغه خشاب حاوی 12 تیر جنگی کشف کردند.


وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند قاچاق بیان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای سیستان و بلوچستان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی باندهای قاچاق، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز بین پلیس هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha