سه دانش‌آموز به دلیل بی‌احتیاطی و برای نجات از گرما و آبتنی به هوتگ رفته بودند که به داخل آب افتاده و غرق شدند. این دانش‌آموزان به نام‌های منیره خدمتی، مریم خدمتی فرزند واحد و یسرا دلشب فرزند ناصر از روستای کموبازار یا ولی محمدبازار هستند که برای برداشت آب به داخل هوتگ افتاده و غرق شدند.

بلای وحشتناکی که سر ٣ دختر دانش‌آموز در چابهار آمد

سلامت نیوز: سه دانش‌آموز به دلیل بی‌احتیاطی و برای نجات از گرما و آبتنی به هوتگ رفته بودند که به داخل آب افتاده و غرق شدند. این دانش‌آموزان به نام‌های منیره خدمتی، مریم خدمتی فرزند واحد و یسرا دلشب فرزند ناصر از روستای کموبازار یا ولی محمدبازار هستند که برای برداشت آب به داخل هوتگ افتاده و غرق شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شهروند ،این دانش‌آموزان ۹ و ۱۰ ساله و در پایه دوم و سوم ابتدایی مشغول به تحصیل بودند که متاسفانه به دلیل بی‌احتیاطی به داخل آب افتاده و غرق شدند. هوتِگ یا هوتَک نام گودال مصنوعی یا طبیعی نسبتا بزرگی است که آب حاصل از بارندگی‌ها در آن هدایت و جمع‌آوری شده و در طول‌ سال به مصارف کشاورزی و آشامیدنی انسان و حیوانات اهلی و وحشی می‌رسد، این گودال در زبان بلوچی در منطقه بلوچستان به هوتِگ مشهور است.‌

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha