دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

نخستین ساعات بامداد چهارشنبه ۱۴ خرداد نوزاد پسری در یکی از بیمارستان‌های غرب استان تهران به دنیا آمد. پس از انجام مراحل مقدماتی، نوزاد به بخش نوزادان و مادرش نیز به اتاقی چهار تخته منتقل شد. امـــــــــــا حدود ۱۸ ساعت بعد از به دنیا آمدن آراد کوچولو در حالی که پسرک تازه شیر خورده و در تخت کوچکی کنار مادرش به خواب رفته بود زنی جوان با لباس سفید پرستاری وارد اتاق شد.

دزدیده شدن مرموز یک نوزاد در بیمارستان!

سلامت نیوز:نخستین ساعات بامداد چهارشنبه ۱۴ خرداد نوزاد پسری در یکی از بیمارستان‌های غرب استان تهران به دنیا آمد. پس از انجام مراحل مقدماتی، نوزاد به بخش نوزادان و مادرش نیز به اتاقی چهار تخته منتقل شد. امـــــــــــا حدود ۱۸ ساعت بعد از به دنیا آمدن آراد کوچولو در حالی که پسرک تازه شیر خورده و در تخت کوچکی کنار مادرش به خواب رفته بود زنی جوان با لباس سفید پرستاری وارد اتاق شد.


به گزارش سلامت نیوز، ایران نوشت: مادران حاضر در اتاق به تصور اینکه وی پرستار شیفت جدید است و برای بردن نوزادان آمده واکنش خاصی نشان ندادند اما آن زن تخت به تخت بالای سر مادران رفت و پس از بررسی وضعیت آنها، نوزادان را نیز مورد معاینه قرار داد.

پرستار ناشناس وقتی بالای سر مادر «آراد» رسید قنداق نوزاد را باز کرد و ناگهان با حالتی نگران گفت: «ناف بچه خونریزی کرده و لازم است در اتاق نوزادان ویزیت شود. من با دکتر صحبت می‌کنم و چند لحظه دیگر بچه را می‌برم.»

مادر «آراد» نگران شده بود اما زن پرستار به او اطمینان داد مشکل جدی نیست و سپس بچه را با خودش برد اما دیگر نه از پرستار خبری شد نه از نوزاد.پدر «آراد» با بیان این مطلب گفت: «حدود ساعت ۹ و ۳۰ شب همسرم تماس گرفت و گفت «آراد» را برای درمان به اتاق نوزادان بردند. اما ۵، ۶ دقیقه بعد در حالی که پشت گوشی گریه می‌کرد گفت که پسرمان را دزدیده‌اند. نمی‌دانم چطور خودم را به بیمارستان رساندم. آنجا جواب درستی به من ندادند من هم بسرعت به کلانتری رفتم و با یک مأمور به داخل بخش برگشتم.

ورودی بیمارستان تا رسیدن به بخش زنان و زایمان سه گیت مخصوص دارد و هیچ کسی بدون هماهنگی نمی‌تواند وارد شود. وقتی از مشخصات آن زن پرسیدم هیچ‌کسی او را نمی‌شناخت اما نمی‌دانم چگونه براحتی وارد اتاق شده است. با شروع تحقیقات پلیسی مشخص شد یکی از دوربین‌های بیمارستان، چهره آن زن  را ثبت کرده بود. پلیس و دستگاه قضایی پیگیر پرونده ما هستند و روند تحقیقات در حال انجام است.»

مرد جوان ادامه داد: «حال همسرم خوب نیست و هر روز کنار وسایل پسرم گریه می‌کند. پرونده در دادسرای شهرک شاهد شهریار در دست رسیدگی است و پلیس نیز پیگیر موضوع است اما در جریان جزئیات تحقیقات نیستم. فقط امیدوارم هر چه زودتر تحقیقات به نتیجه برسد و پسرمان پیدا شود.»


بازداشت مظنونان

سرهنگ مهدی سرپناه، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران نیز گفت: «تاکنون چند مظنون در این پرونده تحت بازجویی قرار گرفتند اما با توجه به اینکه تحقیقات ادامه دارد براساس دستور دادستان نمی‌توانیم جزئیاتی از این پرونده را فاش کنیم.»بنا بر پیگیری خبرنگار ما، این پرونده با دستور ویژه حمید عسگری‌پور، دادستان عمومی و انقلاب غرب استان تهران(شهریار) با جدیت در حال پیگیری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha